Gå til innhold
Hundesonen.no

Omplasserings hund ønskes

AtoMeRa

Recommended Posts

Hei sann..

Vi har som sagt en papillon, (født 28-10-07).. En søt liten gutt, ifra Taspitirs Kennel...

Før han hadde vi en Dverg dachs, som ble 10år gammel, da han døde av blodkreft.. Dagen etter anskaffet vi oss en Papillon, nemlig han Max..

Lille Max titter nå etter en storebror, eller lillebror..

Max brukes bare som kose hund, ikke til utstilling eller noe, bare kosehund, og det vil også den "nye" bli brukt til å..

Vi har mere enn nok kjærlighet og gi den søte gutten vi har, så derfor håper vi noen der ute har en liten papillon, eller en annen liten hund som trenger mye omsorg og kjærlighet...

Håper på positive svar...

Vi bor i Østfold, sarpsborg..

Har laget en liten film av vår papillon Max også, den kan ses her:

kan kontaktes her på forumet.

Mvh

Lasse Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker dere å skaffe en til? For han lille Max er jo fortsatt godt under året (han var forøvrig nydelig.) Og det er kanskje litt tidlig fortsatt med en til? Men jeg har ihvertfall sett noen papilloner på finn.no til omplassering. Så du kunne evnt. søke der?

- Vilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med når Max kommer i puberteten? Da er de fleste hunder litt vanskelige og egenrådige (?.) Hvis jeg skal gi deg et råd ville jeg vel ventet til Max ble en del eldre. Det kan også hende at han får mere fokus på den eldre hunden istendefor dere. Så da må dere jobbe litt slik at han skjønner at dere er "de kule"

Elendig forklart, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...