Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjør et kupp :)


Siri

Recommended Posts

Om noen hobbyfotografer går rundt og tenker på å kjøpe nytt kamera nå, så starter visstnok Japanphoto salg av billige kamerahus av modellen Canon 30D til 3999,- fra og med i morgen (tror jeg det var) ! Det er et himla bra tilbud for et semi-profft kamera (og det sier jeg som er Nikon-bruker :hyper:). Japanphoto har kjøpt opp restpartiet av de utgåtte 30D-modellene (som nå er erstattet av 40D) -- så her er det muligheter til å gjøre knallkupp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hobbyfotografer går rundt og tenker på å kjøpe nytt kamera nå, så starter visstnok Japanphoto salg av billige kamerahus av modellen Canon 30D til 3999,- fra og med i morgen (tror jeg det var) ! Det er et himla bra tilbud for et semi-profft kamera (og det sier jeg som er Nikon-bruker :)). Japanphoto har kjøpt opp restpartiet av de utgåtte 30D-modellene (som nå er erstattet av 40D) -- så her er det muligheter til å gjøre knallkupp !

Det ser ut til at det er for kamerahuset, og uten noen linse/objektiv? Jeg er ikke innkjørt i "fotosjargongen" og er heller ikke i form i dag, så dere får bære over med skrivefeil og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det er for kamerahuset, og uten noen linse/objektiv? Jeg er ikke innkjørt i "fotosjargongen" og er heller ikke i form i dag, så dere får bære over med skrivefeil og sånt :)

Det er kun for kamerahuset ja - objektiver må man kjøpe utenom, men det er et himla bra tilbud :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette hadde vært noe for meg? Vet du hvordan det er i forhold til Nikon D300?

Jeg ville definitivt vurdert det, og da heller lagt litt mer penger i god optikk ! Det har 8 mpix, tar 5 bilder i sekundet... Du kan lese litt om det HER :).

Nå har jeg kjøpt det... :)

Takk for tips! :)

GRATULERER med nytt kamera ;). Det er mye kamera for pengene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt vurdert det, og da heller lagt litt mer penger i god optikk ! Det har 8 mpix, tar 5 bilder i sekundet... Du kan lese litt om det HER :).

Hmm.. Dette må vurderes ja.. Er liksom Nikon-fan jeg da, men det var jo veldig billig og bra dette .. Eneste som er litt dumt er at jeg ikke har nok penger til det nå, men kan låne. Var liksom planen å kjøpe etter konfirmasjonen.. Men jeg får snakke og diskutere med broren min, han vet ihvertfall mer enn meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...