RSKFarsbo Skrevet 7. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2008 Hei! Jeg er en liten bakgårdsramp ved navn Sopranos på 4år. Navnet mitt fikk jeg p.g.a. at jeg var nok litt av en liten ramp når jeg var liten.. Nå blir jeg som regel bare kalt for Pusin, noe jeg synes er helt greit. Og jeg kommer også hvis du roper på meg, jeg er ikke alltid så dum som man skulle tro Jeg har nå flyttet til bestemor og bestefar, da matmor har flyttet sammen med kjæresten sin som ikke tåler meg. Men det er veldig stas når de kommer på besøk! Og må ikke tro noen av de slipper unna, jeg vil ha kos fra alt og alle som kommer inn døren her hjemme! Her har du bilde av meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Minner meg om min forrige katt. Genialt navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Hehe, takk for det! Det synes jeg også, og han passet virkelig til navnet sitt i syne litt yngre dager.. Blitt litt doven og lat nå gitt, best å bare ligge å sløøøøve hele dagen... Her kommer noen flere bilder av han Sopranos og Rambo Sopranos og Felix Sopranos ute på tur på taket, litt fortvilet når han skjønnte at det ikke var bare bare å komme seg ned derifra igjen Jeg sov jo, må du komme med det dumme lyset(blitz) å vekke meg da mor? Ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Nå er det en stund siden jeg har fått lagt ut noen nye bilder av Sopranos, så nå kommer det noen nye bilder av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Så pen han er. Morsomt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar