ingervildesaua Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Ojoj, så ikke så kjekt ut å komme hjem til det bildet der med madrassen.. Men hun var søt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 14. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Mor var ikke så veldig fornøyd når kom hjem og det var rester etter madrassen i buret (og over hele resten av leiligheten, gudene må vite hvordan akkurat det gikk til siden buret var igjen da men...) Var visst ikke så mange bildene, ett par veldig like, og resten klarte hun visst å snu seg unna på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Så fin ho er. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Awww! Glemte at madrassen ikke var en leke haha så utrolig morsomt, Kan tenke meg mat mor og far ble kjempe glade nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 haha så utrolig morsomt, Kan tenke meg mat mor og far ble kjempe glade nå Så veldig glad var vi nok ikke.. Og vi fant vatt dotter over alt i lange lange tider.. Skjønner ikke hvor alt hadde gjemt seg for å slippe unna støvsugeren, men ett eller annet sted må det ha vært.. For det dukket stadig opp en mini dott både her og der... Nå har hun fått ny madrass, men den ligger på plassen ved sengen vår, den får hun ikke lov å ha i buret når hun er alene! Snodig? JEG synes ikke det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Bilder av Shira og Frøya på Flisa Shira ser plutselig ikke fullt så stor ut når hun er sammen med Frøya gitt *dele opp litt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Her kommer det noen til Det var det for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Ble ett par filmer også, så her kan du se en av dem Film av Shira og Frøya som leker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Mia Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Så flotte og STORE hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Roger jo! Hihi, tror han trives med hund jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Roger jo! Hihi, tror han trives med hund jeg Hehe, virker da sånn Men har han egentlig noe valg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Hehe, virker da sånn Men har han egentlig noe valg da? Nei i grunn ikke, haha! Samme med han min det, han har begynt å gi så smått opp og har funnet ut at det er enklere å bare tilpasse seg hundegalskapen og nikke pent når jeg sier at vi skal ha en hund til. Flink mann det! Godt trent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Nei i grunn ikke, haha! Samme med han min det, han har begynt å gi så smått opp og har funnet ut at det er enklere å bare tilpasse seg hundegalskapen og nikke pent når jeg sier at vi skal ha en hund til. Flink mann det! Godt trent.. Hehe, det er bra Fått skikkelig opplæring da ja Blir nok litt diskusjon den dagen Shira går bort, vi begge vil ha hund igjen.. Men det blir nok 2 da gitt... Jeg er og har alltid vært helt forelsket i Japsene mens Roger vil ha Rottis igjen... BTW... Skal være med til søndagen du forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Hehe, det er bra Fått skikkelig opplæring da ja Blir nok litt diskusjon den dagen Shira går bort, vi begge vil ha hund igjen.. Men det blir nok 2 da gitt... Jeg er og har alltid vært helt forelsket i Japsene mens Roger vil ha Rottis igjen... BTW... Skal være med til søndagen du forresten? Japse som i den hvite spisshund saken? Ja, jeg blir med på søndag! Er det Valdres denne gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Japse som i den hvite spisshund saken? Ja, jeg blir med på søndag! Er det Valdres denne gangen? Hehe ja, den lille hvite pelsdotten Det er bra Jepp, Valdres er neste ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Shira var med på VACN treff på Fredriksten festning, og fikk selvsagt knipset noen bilder av henne Det var det for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Shira fikk pyntet seg litt til 17. Mai hun også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Ååh, dette var fint! Lurer på om vi burde få oss noen profilklær til hundene våre jeg? VACN vest eller VACN halsbånd Så kan det stå VACN Guardians eller noe på de, *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Ååh, dette var fint! Lurer på om vi burde få oss noen profilklær til hundene våre jeg? VACN vest eller VACN halsbånd Så kan det stå VACN Guardians eller noe på de, *fnis* Takk Slitsomt å være på treff ja, må ha en liten pause Hehe Hehe, det hadde jo bare vært litt kult da! Men det spørs vel om alle andre synes det *ler* Men Guardians.. Disse jentene våre, som er såååå skumle? Hehe, kan jo late som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Takk Slitsomt å være på treff ja, må ha en liten pause Hehe Hehe, det hadde jo bare vært litt kult da! Men det spørs vel om alle andre synes det *ler* Men Guardians.. Disse jentene våre, som er såååå skumle? Hehe, kan jo late som De er jo ganske skumle når de kikker noen rett inn i hvitøyet og nesten beordrer noen til å gi dem pølsa si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Flotte bilder av en flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 3. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Nå har jeg og Shira begynt på kurs med Oslo Hundeskole, og det går virkelig fermover Her er noen bilder fra i går Det var det for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Her kommer det noen nye bilder av snuppa fra vi var på setra Hundehuset var litt i minste laget kanskje, men kom seg inn hvis hun krabbet... Skal vel sies hun ikke var inni der så mye... Shira med setra i bakgrunnen Blir jo knipset litt bilder når vi er ute på tur Shira og Roger Shira og meg, en liten pust i bakken før vi fortsatte å gå/hoppe/krabbe nedover elva.. Og ett par andre bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Aaaw, vakre Shira! Hun ser veldig blid og fornøyd ut nå, hvordan går det med henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts