Gå til innhold
Hundesonen.no

Småtasser i sentrum

ella.sh

Recommended Posts

Skrevet

Takk for treffet, både jeg og Knerten koset oss :rolleyes: Si ifra om noen vil treffes mer til uken! Og kjempekoselig hvis noen deler bildene sine fra treffet med oss :D

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk for treffet ja, håper det kan gjentaes :)

Bilder fra treffet er lagt ut på hjemmesiden min. Dessverre så ble ikke halvparten av bildene brukbare, men bedre enn ingenting ;)

Skrevet

Denne uken passer dårlig for oss også, men gjerne neste uke! Passer egentlig hele døgnet, alle dager utenom mandag og tirsdag :rolleyes:

Skrevet

Tror jeg kan neste uke også :)

Edit: Passer forøvrig best i helga for vår del, siden jeg jobber på kveldstid i uka, og regner med at de fleste av dere er opptatt på dagtid?

Skrevet
Tror jeg kan neste uke også :wub:

Edit: Passer forøvrig best i helga for vår del, siden jeg jobber på kveldstid i uka, og regner med at de fleste av dere er opptatt på dagtid?

vi er ledige på dagtid på onsdag og torsdag :)

Skrevet

Selvfølgelig! For min del i alle fall - jeg vil gjerne at Callaway skal få hilse på flest mulig forskjellige hunder også i størrelse jeg.

Jeg må nok holde gamlemor i bånd jeg da - hvis ikke må jeg påregne å løpe Marinen rumdt for å hanke henne inn igjen :ahappy:

Skrevet

For hun er snill altså - mot både hunder og folk, og jeg kan selvsagt holde henne i bånd hvis noen vil det. Men hvis ingen kommer med noen innvendinger så tar jeg henne med jeg :ahappy:

Skrevet

Jo fler jo bedre :) Hundene har bare godt av å treffe andre med ulikt utseende og alder :) Tror jeg går for gummistøvler! Bløt snø der nå... <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...