Gå til innhold
Hundesonen.no

bajas

lise og bajas

Recommended Posts

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

ja, han var det.

vi har hatt ham i krisehjem fram til nå...og klarte liksom ikke å bestemme oss . men da de la ut ham til omplassering så ble det holdt familieråd og vi fant jo raskt ut at vi kunne ikke gi fra oss dette vidunderet. hehe

så charlottes ga oss ett spark i rumpa til å bestemme oss. og glad er jeg for det.

Skrevet
ja, han var det.

vi har hatt ham i krisehjem fram til nå...og klarte liksom ikke å bestemme oss . men da de la ut ham til omplassering så ble det holdt familieråd og vi fant jo raskt ut at vi kunne ikke gi fra oss dette vidunderet. hehe

så charlottes ga oss ett spark i rumpa til å bestemme oss. og glad er jeg for det.

Ah, trodde dere hadde eid han hele tiden jeg :blink: Hadde noen runder med familieråd om noen av hundene vi hadde i krisehjem vi også ja, hehe. Gratulerer så masse som ordentlig eier da :blink:

Skrevet

tusen takk!

vi har hatt ham i krisehjem siden han var 6 uker da...

så det er egentlig vi som har hatt ham hele tiden. vi var bare litt usikkre en periode. men nå blir ham hos oss for ever. hehe

• 2 weeks later...
Skrevet
4 mnd gammel

Er han omplassert 2 ganger?

Synes jeg har sett anonnse med det bilde der, til charlotte, der det sto at det ikke fungerte med de som kjøpte han som valp fra charlotte eller noe sånn.

Eller tøyser jeg veldig nå?

Skrevet

vi var meget i tvil ei stund å charlotte satte ut annonse.

nederst på annonsen ser du at hunden alikevel ble tatt vare på av eieren, altså meg.

vi skal klare å løse hverdagen uansett om det ryker eller fyker. hehe

vi klarte ikke gi opp hunden

• 1 month later...
Skrevet
Uhmm har lyst til at se nye billeder af Bajas, nu hvor han er ældre ;)

tenkte faktisk å ta med kameaet ut på tur i dag. nydelig vær.

Da kan det bli noen nye bilder her inne også. :)

Han har blitt stor...

Skrevet
jepps...hehe

Det er så herlig å gå der i solen.

Hehe, jeg vet! Var der kjempemye før snøen kom, må vel begynne på igjen snart! Kanskje vi møter på hverandre :)

Skrevet
Hehe, jeg vet! Var der kjempemye før snøen kom, må vel begynne på igjen snart! Kanskje vi møter på hverandre :)

Det hadde jo vært morsomt!

Er der endel,som oftes midt på dagen.

Skrevet
Det hadde jo vært morsomt!

Er der endel,som oftes midt på dagen.

Hvis du møter på en Sheltiejente som springer som en gal, hun får stadig "sheltiesjukan" :) , og som sikkert nok blir livredd av en så stor hund som Bajas, så vet du hvem det er ;)

Skrevet
Hvis du møter på en Sheltiejente som springer som en gal, hun får stadig "sheltiesjukan" :) , og som sikkert nok blir livredd av en så stor hund som Bajas, så vet du hvem det er ;)

hehehe...

Bajas er en gentleman han,snill som dagen er lang

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...