Gå til innhold
Hundesonen.no

bajas


lise og bajas

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

ja, han var det.

vi har hatt ham i krisehjem fram til nå...og klarte liksom ikke å bestemme oss . men da de la ut ham til omplassering så ble det holdt familieråd og vi fant jo raskt ut at vi kunne ikke gi fra oss dette vidunderet. hehe

så charlottes ga oss ett spark i rumpa til å bestemme oss. og glad er jeg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han var det.

vi har hatt ham i krisehjem fram til nå...og klarte liksom ikke å bestemme oss . men da de la ut ham til omplassering så ble det holdt familieråd og vi fant jo raskt ut at vi kunne ikke gi fra oss dette vidunderet. hehe

så charlottes ga oss ett spark i rumpa til å bestemme oss. og glad er jeg for det.

Ah, trodde dere hadde eid han hele tiden jeg :blink: Hadde noen runder med familieråd om noen av hundene vi hadde i krisehjem vi også ja, hehe. Gratulerer så masse som ordentlig eier da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Det hadde jo vært morsomt!

Er der endel,som oftes midt på dagen.

Hvis du møter på en Sheltiejente som springer som en gal, hun får stadig "sheltiesjukan" :) , og som sikkert nok blir livredd av en så stor hund som Bajas, så vet du hvem det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du møter på en Sheltiejente som springer som en gal, hun får stadig "sheltiesjukan" :) , og som sikkert nok blir livredd av en så stor hund som Bajas, så vet du hvem det er ;)

hehehe...

Bajas er en gentleman han,snill som dagen er lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...