Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallohallo!

Kristina

Recommended Posts

Jeg er Kristina (også fra dyrenett). Bor i Enebakk, nærmere sagt Flateby, er 15 år. Har 4 kaniner (kaninhopping), 1 undulat og en gammel pusekatt. Nå, om 16 dager (nedtelling :lol: ) så skal jeg hente min Old english sheepdog (oes) valp. Det blir kjempe spennende, det blir min første hund, men jeg føler at jeg er forbredt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Kristina (også fra dyrenett). Bor i Enebakk, nærmere sagt Flateby, er 15 år. Har 4 kaniner (kaninhopping), 1 undulat og en gammel pusekatt. Nå, om 16 dager (nedtelling  :D ) så skal jeg hente min Old english sheepdog (oes) valp. Det blir kjempe spennende, det blir min første hund, men jeg føler at jeg er forbredt  :wink:

velkommen :lol: håper du liker deg her m oss! hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre!!:lol:

så hjelper vi så godt vi kan!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og vellkommen hit til dette forumet.

skal du få deg en old english sheepdog ååå de er sååå fine.

kjente en dame som hadde en sånn en gang, hun begynnte å stille ut hunden når den var 4-5 år gammel og det endte opp med å være en av de beste utstillingshundene av den rasen på den tiden. husker ikke hva den het i papirene men til dagli så het han Snupi. han var bare så nydelig. :lol:

han lever ikke nå lenger da han levde når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...