Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte flir dere?

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Hva mener du med ''flir''?

Jeg vet ærlig talt ikke hvor stort, men har 2 innebur, den største har Oliver og Balder har et bur som er litt mindre, det er i hvertfall passe store kaninbur, og ikke bittesmå bur.

Skrevet

Har 90 x 120 tror jeg. Det spørs om hun bruker do eller ikke det, jeg må skifte doen mere men det er lettere :ahappy:

Skrevet

Mine bur er ikke så store- ca 120x 60

Jeg gjør rent annenhver dag. Dvs at jeg fjerner våte områder, å siler ut lort med kattespade :icon_clapping:

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi gjør rent til våre 2 daglig.

Tar ut alt tiss ( en går på kasse, den andre tisser kun en plass ) og mesteparten av bæsjen.

De er kun i burene sine på natta, ellers er de løse i store deler av stallen.

Da har de tilgang til dete ene buret hele dagen for vann og do-gåing.

Strør inn mer flis når det begynner å bli lite.

Skrevet
Marita og Lord: Hvor får dere tak i så store bur? (eller er det utebur kanskje?)

Vi gjør rent hos våre kaniner to ganger daglig :)

Har laget de fleste burene selv, men noen er også kjøpt brukt. Alle burene er innebur :)

Skrevet
Har laget de fleste burene selv, men noen er også kjøpt brukt. Alle burene er innebur :wub:

Samme her :) Når du lager de selv kan du lage de så store du vil :) Innebur her også.

• 3 weeks later...
Skrevet

Skifter ut når det blir skittent. Siden kaninene kan gå ut/inn så mye de vil, tar det sin tid,egentlig :)

Uteburet skraper vi ca. 1 gang hver 4. mnd. Da er det nesten alltid rent :)

Skrevet

Har 4 kaniner, og 4 bur på 500x85 cm, ganske store bur med andre ord. Jeg rengjør den delen de gjør fra seg i to ganger i uken, og bytter ut all sponen + vasker burene 1 gang i mnd. Er ikke nødvendig med oftere rengjøring av hele buret siden det er bare en liten del de bruker som do.

• 3 months later...
Guest LeenaM
Skrevet

espiranza går på do i dokasse så der skifter jeg annenhver dag.

tornerose har pellets i hele buret, der skifter jeg en gang i uken ca. gjør det når det trengs! :- )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...