Blondiemamma Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Litt OT, men synes denne her var så kul.. Puli på agilitybanen (bilder et hentet fra http://news.no.msn.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elindm Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Jeg har ikke drevet med agility så lenge, startet i mai. Men det er noe jeg vil satse på dette for jeg å hundene elsker det. Men jeg har en Flat Coated Retriever og en Collie, begge to går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Litt OT, men synes denne her var så kul.. Puli på agilitybanen (bilder et hentet fra http://news.no.msn.com) Hhahahahahha *ler seg skakk* Men stakkars hund, den må jo bli begrenset av all pelsen? :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2009 Jeg har gått Agility Gr.Kurs med Dvergpinscher min .. Og evt i Mai skal den andre Dvergpinscher'n også få prøve seg på Kurs.. Så får vi se om det bli Agility 2 kurs etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg trener med golden retriever Makan til spesiell agilityhund! Kan vel egentlig si at man trenger en god porsjon tolmodighet og humor for å gå ag med henne, men om man har det får man det utrolig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Kommer til å trene agility med min korthårete Collie når han blir gammel nok. Har fra før trent agility med en Shetland Sheepdog, det gikk kjempefint frem til hormonene kom frem for fullt og bakbena streiket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg trener litt for morroskyld med min Dvergschanuzer. Fikk kjempefint agillitysett til jul, så kommer vell til og trene masse til sommeren. Skal begynne og trene Dvergpuddelen min (når hun blir kommer til verden) Altså ikke med èn gang, men når hun blir større, og jeg kan begynne og trene ordentlig med henne, og ikke bare innkaling osv. :angry: Har planer om og starte med både Gulla og Wilma (som valpen skal hete) Gulla lærer veldig fort i agillity, og skjønte mer eller mindre pølsa på noen forsøk. Veldig ekkelt å løpe gjennom når hun faktisk må løfte "tøyet" selv. Så da krabber man i stede må vite! Hinder og hjul er hun knallgod på! Kjempegod til og hoppe Hun er veldig lærevillig og "gjør alt for en godbit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetthe87 Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Har begynt å trene med min papillon-pomeranian blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Jeg trener Papillonen min, skal også begynne med samojeden, men det tror jeg bare blir for kos pga. hun ikke har fart nok I fjor gikk jeg og min da 4 årige samojed på agility-kurs. Vi trener så ofte vi kan på onsdager når hundeklubben har A-trening. Og ja..... farta er ikke akkurat på topp.. Men hun har overaskende god kropskontroll... Hun tar iallefall igjen på sjarmen når hun "prater" til meg mellom hinderene på samojedvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 EGENTLIG, kan man vell egentlig bruke alle raser i agillity! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Jeg går med min cavalier, men jeg venter en aussie jeg har store håp for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Papillon og hun elsker det! Og hun er god i det ^^, Lærer kjapt og utfører det meste kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Jeg har trent agility med min dalmis. Går kjempefint det! Funka også veldig bra for DSG, min venninne har ES og de digger det! Siden vi har banen i hagen ser vi mange raser som prøver seg, og de fleste synes det er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Trener Cairn terrieren min Kaisa. Vi er medlem i Bergen Agility Klubb men har ikke vært på lenge fordi det har ikke passet så godt. Håper på mere tid så vi kan begynne å gå igjen siden det er innetreninger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Jeg gikk med cavalier tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 24. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2009 Edit: hadde vist svart allerede, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 27 september 2009 skal vi ta bronsemerket... Min 5-årige SAMOJED og jeg. Hittils har vi trent for morro skyld , samt gått på 2 -helgekurs (siste denne helgen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Pinscher, og det går kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkeblue Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Begynte å trene AG sommeren 2007 med eldste Staffordshire Bull Terrier tispa vår Er på videregående nivå og håper på å komme igang snart. Trener ikke inne på vinteren for å slippe den harde påkjenningen av asfalt, og når vi skal starte opp med trening igjen - ja, da kommer løpetiden såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2009 Har en blanding jeg trener agility med. Han er en skikkelig eventyrmix. Debuterte i september på stevnet til OODK. Der startet vi i Hopp 1S og Åpen Hopp. Det ble 5 feil i Hopp 1 (mur hadde vi aldri sett før gitt, skal jeg virkelig over den??). I Åpen Hopp fikk vi noen hundredeler i tidsfeil, men eller feilfritt. Er kjempe fornøyd med den debutten! Neste stevne for oss blir på Melsom 18. oktober. Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Jeg trener ag med mine to dvergpinscher jenter. Begge er nå to år. Med F!xa har jeg gått to nybegynner kurs og et agility2 kurs. Min samboer har gått nybegynner kurs med Meggie, samt hoppteknikk med vappu. Ser ingen vits i å gå agility2 kurs med henne, da det går mest på handlig, og siden jeg har gått dette, mener jeg det er nok. Trener så ofte vi har tid. Meggie er kuppert så hun kan ikke konkurere her i norge, men trener likevell. Begge jentene mestrer alle hindre så å si 100% untatt slalom og vippa, og siden de er ganske små, så finner de ut en sjelden gang at det går fortere å løpe under hjulet enn hoppe gjennom, så der mangler vi litt terping. Håper å starte med konkuranser i løpet av neste år Hundene synes ag er SUPER gøy, og det går kjemmpe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zita Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Har så smått begynt å trene med dvergpuddelen min, hun er ikke fyldt 6mnd enda så bare i startgropa. Hun er så spenstig og rask att det blir gøy.. å se hvordan dette går . Hun elsker å bruke hodet å måtte tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 10. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2009 klassisk Ag hund: Border collien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunmoe Skrevet 10. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2009 Jeg trener agility med labradoren min. Hun syns det er kjempegøy og er ganske flink. Vi trener bare for å ha det gøy, men vi var med på en uoffisiell konkurranse og det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2009 Jeg har småbegynt, men så snart vi har fått gått et ordentlig kurs så starter jeg å konkurrere med Phalenen min. Og Kleiner Munsterlanderen til foreldrene mine har drevet med en del agility, var ikke verdens raskeste da men ikke helt treg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar