shalom Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Noen med engelsk springer, som har neon erfaringer på dette området? Hvordan er denne rasen når det gjelder dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg har aldri hørt min springer bjeffe når hun er alene. Det gikk helt fint å trene henne til å være alene, og personlig tror jeg det går mer på alene-hjemme-trening, enn det går på at "sånn er en rase alene hjemme". Det blir som å si at den og den rasen er flink og snill med barn; de må fremdeles vennes på barn, for å skjønne hvordan barn oppfører seg, og for å lære seg å oppføre seg blant barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Jeg hadde en Engelsk Springer Spaniel og den bjeffet mye når den var alene og når den ikke var alene. Jeg vet ikke helt om Engelsk Springer Spaniel er en rase som bjeffer mye, eller ? Jeg vet ikke så mye jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar