-Vilde- Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Hvis jeg rekker kommer jeg en tur med Oscar. Han trenger å trene på å ikke være så altfor glad rundt andre hunder Men er ikke 100 % sikkert at jeg rekker altså, men hvis jeg kommer har jeg en halvgal lykkelig hann labbis som hopper og spretter EDIT: Med hundehjørnet mener du der hvor det er "frislipp" for alle hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Jeg tenkte vel på det ja, er vel ett sted de fleste vet hvor er.. Så man kommer til samme sted tenkte jeg.. Vi regner med å være der til rundt da, og vi kommer til å bli en lang stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Jeg tenkte vel på det ja, er vel ett sted de fleste vet hvor er.. Så man kommer til samme sted tenkte jeg.. Vi regner med å være der til rundt da, og vi kommer til å bli en lang stund Okey, men jeg kommer nok ikke til å slippe Oscar. Bare trene rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Jeg kommer ABSOLUTT IKKE til å slippe Shira, men jeg tekte bare at det var et greit sted å treffes... Vi kommer bare til å trene rundt i det området for å si det slik, om man skjønner hva jeg da mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Jeg rekker ikke idag Men kanskje imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Vi var en tur i går, og i dag må nok prøve å rydde og vaske litt her hjemme... Vofse som røyter LITT om dagen, så det blir nok ingen tur til byen på oss i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Hei hei Noen som kunne tenke seg å treffes for å trene litt til helgen da tro? Litt sosialt og mye mer koselig å dra å trene sammen med andre, enn helt alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar