Ane_ Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Hvor har du fått tak i den vannskåla de? Den så veldig smart ut!
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 På Pollestad mener du Ja, det er det som er "min" dyrebutikk
Anne Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Klepp- Pollestad- Tropehuset Kjært barn har mange navn Var der idag å kjæpt bur til Shaylee, begynner å få orden på den nye delen av butikken nå... Litt mer oversiktelig nå
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Ja, de har virkelig fått det fint der inne nå!! Var der sist uke jeg, og handlet inn nye skinnsenger til voffene Liker veldig godt den butikken, folkene er hyggelige og har MYE kunnskap om hund, de er billige og de har stort utvalg
Scarlet Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Ja, de har virkelig fått det fint der inne nå!! Var der sist uke jeg, og handlet inn nye skinnsenger til voffene Liker veldig godt den butikken, folkene er hyggelige og har MYE kunnskap om hund, de er billige og de har stort utvalg Da gjør det ingenting å legge igjen penger der
Silje Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Nei, jeg legger mer enn gjerne penger igjen der Jeg kjører jo faktisk helt fra Tasta til Pollestad for å handle
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar