SoppenCamilla Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Jeg fikk mellomringer til kameraet i posten i dag, så da måtte jeg jo ta bilder! Jeg vet de alltids kunne vært bedre, men dundrende hodepine kombinert med vondt i nakke og rygg som følge av rar sittestilling da jeg tok bildene, gjorde at jeg bare gjorde meg kjent med det, og ikke tenkte overdrevent mye på hvor fokuset skulle være. Det tar man en dag jeg ikke har dundrende hodepine. Feel free to comment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 De var skikkelig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Takk folka! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Thank youuuu ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Det der hadde faktisk vært kult å ha på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Digget de myntebildene, de var kjempestilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Kjempe tøffe og fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Takk alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Kan du forklare meg hva det er for noe? Altså disse mellomringene.. Fine bilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Altså, det er ikke linse, det er ringer (fem tror jeg jeg har) som jeg setter sammen i en rekkefølge, og så setter jeg ringene mellom kameraet og den vanlige linsen (i tilfellet med de bildene her; kit linse 18 - 55mm), og da forandrer mellomringene linsens funksjon. Altså her gjorde den en vanlig linse til en macrolinse. Hvis jeg putter de mellom kameraet og zoomlinsen, så blir det også macrolinse, men med større brennvidde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar