victoria_e Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Skrevet 17. Januar 2008 Har laget blogg for ei stund siden, men har liksom aldri "reklamert" for den her. Det kommer vel til å stå litt om hva vi gjør på dagene; treninger,spesiele hendelser,kurs eller lignende. Litt bilder skal man heller ikke se bortifra http://www.vicek.wordpress.com Gjerne besøk den og legg i gjen kommentar. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.