Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 12.01.08 og 13.01.08


Caroline

Recommended Posts

Jeg fikk ihvertfall høre sheltieresultatene :lol:

1 BHK BIR N Uch Lythwood Scrumpy Jack

2 BHK GB Ch Nord Ch NV06 KIbhV06 W06 Edglonian The Real Mc Coy

3 BHK Cert NordJV07 Lundecock's Hit-And-Run

4 BHK N Uch Mainland's O'Boy

CK Lundecock's Brig-O-Doon

1 BTK BIM N Uch NV-07 Leeland Queen In Starshine

2 BTK N Uch Quashee Zoom The Moon

3 BTK Cert Mainland's Riverdance

4 BTK Japaro Laced With Silk

BIR-valp Eddiebakken's Don't Forget Me og BIM-valp Fjellro's Bianca

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i alle fall der, og hadde en strålende dag med min unghann Mac (19 mnd) - han fikk sitt 7ende cert, ble BIR og nr.2 i gruppen.

En flott utstilling var det også - god plass, stor ring (som vi hadde i hvertfall), og klart mere "levelig" enn i rom-jula på alle måter.

Men været, da... Snø, snø og snø - og fælt å kjøre hjem etterpå. Heldigvis har jeg ikke så langt å kjøre, så man kan med god samvittighet bare sakke ned farten, ta det rolig og se til at man kommer helskinnet hjem.

Håper alle andre utstillere gjorde det samme!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ihvertfall høre sheltieresultatene :lol:

1 BHK BIR N Uch Lythwood Scrumpy Jack

2 BHK GB Ch Nord Ch NV06 KIbhV06 W06 Edglonian The Real Mc Coy

3 BHK Cert NordJV07 Lundecock's Hit-And-Run

4 BHK N Uch Mainland's O'Boy

CK Lundecock's Brig-O-Doon

1 BTK BIM N Uch NV-07 Leeland Queen In Starshine

2 BTK N Uch Quashee Zoom The Moon

3 BTK Cert Mainland's Riverdance

4 BTK Japaro Laced With Silk

BIR-valp Eddiebakken's Don't Forget Me og BIM-valp Fjellro's Bianca

:icon_fun:

Du vet ikke tilfeldigvis hvordan det gikk med Leeland Unique Charm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte idag 3 av mine hunder. 1 dalmis, 1 grehoundvalp og den andre greyhounden debuterte i juniorklasse idag.

JK-greyen min fikk blå og rett ut. Så gøy. Greyvalpen min ble BIR valp og plassert som nr 4 i gruppen.

Dalmisen stilte i juniorklasse (15 mnd) og slo til! Hun ble BIR, BIG og BIS4!! På 14 dager har hun attt 2 CERT:D Jeg er bare så overlykkelig. *sukk* Hadde aldri drømt om å slå en champhanne som er mye eldre enntipsa mi. Sjokket har ikke helt forlatt meg enda:P

Letohallen120108.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Resten av gruppe 1 var i alle fall en Briard som gruppevinner (en superlekker unghund hannhund), også var sheltien plassert som nr 3 og welsh corgien var nr 4, mener jeg..

Men jeg hadde MER en nok å følge med på han "tullingen" jeg hadde med i ringen for å "parere" evt. ting han kan komme til å synes kanskje er litt skummelt, hvis'atte, om'atte han finner det for godt..

Og ja, LinKr - her samles det cert uten skrupler.. Det er ikke MIN skyld at vi ikke kan bli "fullcertet" - og dessverre (heldigvis?!) har man hunder som er så alt for bra at man kan ikke holde de hjemme bare fordi at noen annen kanskje trenger cert'et. Da får eieren av "noen annnen" helt enkelt bare skaffe seg en bedre hund...

Men så er jeg personlig for at man burde ha regelverk som i England - "hvis man vil bli champion skal man slå de som allerede er det" (dvs også champ. skal kunne få cert). Men DET er en helt annen diskusjon, da.

Grattis Decarabia - supert resultat! Så du hvor briarden ble plassert (jeg likte den så godt...)?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, LinKr - her samles det cert uten skrupler.. Det er ikke MIN skyld at vi ikke kan bli "fullcertet" - og dessverre (heldigvis?!) har man hunder som er så alt for bra at man kan ikke holde de hjemme bare fordi at noen annen kanskje trenger cert'et. Da får eieren av "noen annnen" helt enkelt bare skaffe seg en bedre hund...

Men så er jeg personlig for at man burde ha regelverk som i England - "hvis man vil bli champion skal man slå de som allerede er det" (dvs også champ. skal kunne få cert). Men DET er en helt annen diskusjon, da.

Jeg er helt enig med deg, og skulle nurket her vise seg å bli av et slikt kaliber kommer jeg til å samle alt jeg kan selv også - men ja, det er en annen diskusjon (hadde den i tankene når jeg skrev det;) ).

Og mange gratulasjoner også til Decarabia med det fine resultatet på dalmisfrøkna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der idag. Frøken har løpetid og er ikke i pels i det hele tatt nå, så kunne nok gått bedre.. Var mye mer opptatt av de andre hundene, men hun stortrivdes i ringen idag og det er bra! :lol:

Hun ble 1JK 1JKK 2BTK med CK :D Egentlig fornøyd med det.

Kritikken ble som følger:

Med size bitch with exl. expr. Big well carmed ears, dark eyes, med lenght of neck, straight back, high tailset, paral front/rear. Would prefer better type of coat, verry happy in the ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Decarabia - supert resultat! Så du hvor briarden ble plassert (jeg likte den så godt...)?

Susanne

Du har vel kanskje snakket med Lisbeth i dag, men Boss ble dessverre ikke plassert i bis-finalen (selv om JEG synes han hver gang burde blitt BIS *flir*). Jeg tror ikke jeg har sett bedre briard EVER faktisk, han har alt han, utrolig bra hund. Skikkelig irriterende å tenke på at jeg hold på å kjøpe han da jeg var og kikket på ham 6 uker gammel... gikk mange runder med meg selv da gitt :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret overskriften jeg, så kan vi ha dagens resultater her også..

Idag var jeg og så på sheltiene. Resulteter som følger;

1 BHK BIM N Uch Lythwood Scrumpy Jack

2 BHK GB Ch (Int Uch) S N DK Uch NW-06 KBHW06 Amsterdam Winner'06 Edglonian The Real McCoy

3 BHK Cert Lundecock's Brig O' Doon

4 BHK Mainland's Rainstorm

Fyller inn øvrige CK etterhvert

1 BTK Cert BIR Japaro Laced With Silk

2 BTK N Uch Quashee Zoom The Moon

3 BTK N Uch NV-07 Leeland Queen In Starshine

4 BTK Leeland Unique Charm

Fyller inn øvrige CK etterhvert

Gratulerer til alle som har hatt en god helg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der idag. Frøken har løpetid og er ikke i pels i det hele tatt nå, så kunne nok gått bedre.. Var mye mer opptatt av de andre hundene, men hun stortrivdes i ringen idag og det er bra! :D

Hun ble 1JK 1JKK 2BTK med CK :D Egentlig fornøyd med det.

Kritikken ble som følger:

Med size bitch with exl. expr. Big well carmed ears, dark eyes, med lenght of neck, straight back, high tailset, paral front/rear. Would prefer better type of coat, verry happy in the ring.

Grattis så mye! Frøken er så nydelig :lol:

Gratulerer til andre med bra resultater også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig bare "copy and paste" resultatet fra i går, jeg - cert, BIR og BIG.2. på min unghann Mac.

En annen gruppevinner idag (schappendoes), men jeg kan ikke huske hva som sto 3 og 4 i gruppen, da.. (sånn er det når man jobber som en helt med sin egen..)

Satt og ventet på at Yodel skulle bli ferdig med å skrive, men det ble hun jo aldri... GRATULERER SÅ MASSE Yodel!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Kristin (og alle dere andre) :D Vet at Kristine Mali har bra resultater, men hun skal få skrive selv!

jøss, det er ikke ofte :lol:

Takk :D

og

Jada, i dag stilte jeg to juniorklassehunder, en hannhund og en tispe, begge slo til og fikk Cert og ble BIR og BIM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, det er ikke ofte :lol:

Takk :D

og

Jada, i dag stilte jeg to juniorklassehunder, en hannhund og en tispe, begge slo til og fikk Cert og ble BIR og BIM :D

Grattis! Rakk ikke spørre deg da vi streifet forbi på vei hjem :D Ja du, for å spore av litt her.. Fant du link til de halsbåndlagerne (herregud og jeg kan skrive idag da :rolleyes: ) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Rakk ikke spørre deg da vi streifet forbi på vei hjem :lol: Ja du, for å spore av litt her.. Fant du link til de halsbåndlagerne (herregud og jeg kan skrive idag da :rolleyes: ) ?

takk=)

Nei, det har jeg helt glemt! Skal prøve å huske det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...