Gå til innhold
Hundesonen.no

rottene mine!


jannicke;)

Recommended Posts

Rotter er koslige dyr :)

Jeg har hatt to stk. Min første kjøpte jeg på barneskole, og den ble to tre år gammel. Ble syk :P

Min andre stjal jeg fra ei som slutta i klassen, hun hadde nærmest flyttet fra den, og hadde vannflaske av ei gammel ZALO flaske i buret. Skummet av vannet. stakkars.. Hun var tørst som bare det.

Hun fikk et godt halvt år hos meg på internatet helt til jeg måtte gi henne fra meg på slutten av skoleåret pga teite foreldre :rolleyes: Men hun fikk et godt hjem, og jeg elsket den rotta over alt på jord! :P

Har kjempe lyst på en ny, men jeg tar ikke sjangsen pga bikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de er helt fantastiske :P

nokk selskap iværtfall =))

synnd når dyr blir syke assa... ivertfal etter at man har hatt de en god stund, liksom blitt onkli kjent med de å sånn =/

hehe. den ble sikkert glad når den fikk et onkli hjem den rotta da kan jeg tenke meg ^^

mått overtale mamma en god stund jeg osgå for å få kjøpt meg rotte :P men pappa synns de er noen spennende å fasinerende dyr, så vi klarte å overtale henne ;P men mamma tørr ikke en gang nerme seg rotta :) haha :P

jeg har også hund ;D en blanding av boarder collie å labrador ;D hun er veldi nyskjerri på rottene da :P hun får låv til å snuse på de når jeg holder de.. bikkja er veldi grei med di assa.. men hun skal leke vettu :P å da kan det ofte bli litt for mye :P har ikke prøvd.. hakke akuratt tenkt å prøve heller :P heh... hun kan stå flere timer å stirre på hva rottene holder på med :P men det syns rottene er bare koselig, prøver å tøffe seg litt å sånn da vettu ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult ;D

det er han lyse såm er minst :)

var ikke lenge siden jeg fikk han =)) han er bare 1 måned enda ;D

ja, de liker at man sitter å ser på de =) da prøver de å tøffe seg og greier da vettu .. så da er det ekstra morsomt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...