Jump to content
Hundesonen.no

Valpeshow

Nina

Recommended Posts

Hei.

Jeg har tenkt å melde Ero på valpeshow snart, men den ene steinen har ikke falt ned ennå. Har det noe å si på et valpeshow? Kan jo godt hende at den siste faller ned før utstillinga, men man vet jo aldri.

Steinen kan enda falle på plass ja! Bare meld på du, hvis steinen ikke har falt ned, så vil du kanskje få trekk for det (ikke alle dommere gjør det på valpeshow) men et valpeshow er jo uoffisielt uansett, og det er jo god trening for dere begge! :D

DEn kan fortsatt falle ned ja, og tror ikke de fleste dommere trekker på det om den ikke gjør det.

Ei venninne av meg hadde forresten det problemet med Kooikeren sin.

Hun fikk råd om å dra den ned i pungen tre ganger om dagen om den lå slik at hun fikk tak i den i lysken av oppdretteren. Og etterhvert som hun hadde gjort det en stund så lå den på rett plass. :D

DEn kan fortsatt falle ned ja, og tror ikke de fleste dommere trekker på det om den ikke gjør det.

Ei venninne av meg hadde forresten det problemet med Kooikeren sin.

Hun fikk råd om å dra den ned i pungen tre ganger om dagen om den lå slik at hun fikk tak i den i lysken av oppdretteren. Og etterhvert som hun hadde gjort det en stund så lå den på rett plass. :D

au...

har hørt samme rådet selv..

men, au...

:D

Hei.

Jeg har tenkt å melde Ero på valpeshow snart, men den ene steinen har ikke falt ned ennå. Har det noe å si på et valpeshow? Kan jo godt hende at den siste faller ned før utstillinga, men man vet jo aldri.

Han er så ung enda at steinen kan fortsatt komme ned. Bare meld han på du. Lykke til!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...