Martine Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Skrevet 6. Januar 2008 Vet ikke om jeg poster dette riktig sted, men en hest på stallen dro hjem til Vegårshei på juleferie, og ble skremt på nyttårsaften av fyrverkeri. Om noen av dere bor i nærheten, og ser en løs hest, er det fint om dere sier i fra! Zoyah! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.