Ingvild Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Jeg er nok ikke i super form i morra, men skal prøve å være på Ranheim til klokka tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Kryss fingrene for oppholdsvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Oppholds nå hvertfall, og SNØ!! Mulig vi kommer bittelitt sent, må nemlig stole på at pappa kommer seg opp tidlig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Jeg skal spise frokost nå, og så rusler jeg avgårde. Er ikke sikker på hvor lang tid jeg bruker på å gå dit, men jeg kommer i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Jeg kommer også, er godt igang med frokosten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Så lenge det blir oppholds- samme tidspunkt og plass på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Våknet halv ett forrige søndag - ble nok litt mye slalåmbrus kvelden før... Men nå SKAL jeg komme, vi trenger å komme igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Våknet halv ett forrige søndag - ble nok litt mye slalåmbrus kvelden før... *flir* - du var på Urørt-finalen du også? Jeg klarte riktignok å komme meg opp og på trening jeg da, selv om det ikke ble så fornuftig trening. Samme tid&sted på søndag høres bra ut tror jeg. Det er mulig jeg og noen venner skal på skitur av alle ting, men hvis jeg ikke skal det, kommer jeg definitivt på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Flott! Og du, har hørt at marka er holkete og at sonentrening er myye bedre :imrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg kommer ikke, skal til Oslo i helga. Kan heller ikke neste helg - men SÅ er jeg klar for søndagstrening igjen :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinja Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg og Tinja kommer på søndag om det blir noe Var fint sted å trene på! Magrete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Er det fotballanbanen som er ved Rema 1000 eller fotballbanen ved City Lade? Eller ikke noen av de i det hele tatt kanskje? Noen som vil være snill å forklare litt nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Er det fotballanbanen som er ved Rema 1000 eller fotballbanen ved City Lade? Eller ikke noen av de i det hele tatt kanskje? Noen som vil være snill å forklare litt nærmere? Øh, Lade? Var det ikke Ranheim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Ranheim, ja. Ved fotballbaneanlegget - kjør inn innkjørselen til parkeringsplassen, men i stedet for å kjøre til parkeringsplassen ved klubbhuset fortsetter du bare rett fram til den andre parkeringsplassen (nærmest Prix-en). Adressen til anlegget er Ranheimsveien 166, så da går det jo an å søke opp på kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Kommer ikke i morgen. Sitter her med en løpsk tispe og en hannhund som (merkelig nok er han helt rolig, gentleman - han vet vel bare at han ikke får lov riktig enda.) Skal forsøke å komme neste Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Jeg må også desverre trekke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Noen som blir med i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinja Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 Hei:) Jeg tenkte meg dit rundt halv tolv iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 Jeg har kurs og kommer dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar