ceccy Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 http://p069.ezboard.com/fhorse84124frm2.sh...t=1&stop=20 Sa at jeg skulle bringe "beskjeden" videre til hundefolket i tilfelle det var noen som bor i dette området som har mulighet til å stille med en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Så de trenger hunder til å lete etter henne? Eller er det for sent å forsøke å søke henne opp ved hjelp av blodspor nå? Æsj, dette må være grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 De håper på at noen vil forsøke å spore med hund, men jeg tviler litt på at det går nå ... Jeg sa jeg skulle legge ut link her i tilfelle noen ville prøve. De hadde prøvd å få fatt i hund med en gang det skjedde, men det var ingen som ville pga hundene ikke skulle spore etter husdyr ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Mamma har en hund som er godkjent på blodspor,vist det er ønsklig kan vi sikkert stille med den?vi bor bare en halvtime i fra ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 De håper på at noen vil forsøke å spore med hund, men jeg tviler litt på at det går nå ... Jeg sa jeg skulle legge ut link her i tilfelle noen ville prøve. De hadde prøvd å få fatt i hund med en gang det skjedde, men det var ingen som ville pga hundene ikke skulle spore etter husdyr ... Åh, det hadde vært supert! Skal bringe beskjeden videre med en gang! Kan du evt sende meg en PM på hvordan man kan kontakte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Uff så trist! Nydelig hest også... Håper sterkt at de finner henne i live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Poster denne her også, i tilfelle noen bor i nærheten. Hesten Zoyah forsvant fra Vegårshei på nyttårsaften, etter at hun ble skremt av fyrverkeri. Eierne vet at hesten er skadet, men de finner henne ikke. Zoyah Om noen bor i nærheten og ser noen spor, så fint om dere sier i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Oi, så ikke at den var blitt postet her! Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Huff, så forferdelig, håper man finner hesten i god behold! Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Bare oppdaterer tråden litt, jeg. Zoyah er nå funnet druknet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Trist at det skulle ha en slik ending, men det var sikkert gost for eierne å finne ut hva som hadde skjedd med hesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar