Buddy! Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2008 Hallo ^_^ Kaninen min har nå i en periode hatt et rennende øye, det er bare på det ene øyet, på det andre er han helt vanlig.. Under øyet har det som har rent stivnet. Han har hatt en periode men MYE *morgengrums*, har det noe med renningen å gjøre? Kan noen PLEASE hjelpe meg?? Jeg har sjekket på noen kaninsykdomsider, og de forteller at rennende øyne er et dårlig tegn.. Så jeg vil helst ha hjelp FORT før jeg friker ut Mvh Buddy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2008 Gå til dyrlegen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2008 Gå til dyrlegen du. Enig, kom deg til dyrlegen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy! Skrevet 4. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Takk for svar! Det skal jeg gjøre! Men vet dere om det er farlig eller noe? bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Det er vanskelig å si. Du har ikke et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Som oftes er det ikke noe alvorlig. Det kan feks være trekk hvis hun ikke står inne i stall ol. Hadde en kanin som stod ute når jeg var mindre. Hadde isolert bur og alt, men den rart alltid på øynene. Men greit å få skjekket det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Den ene kaninen min har hatt rennende øye før, men da tørket jeg bare av med papir innimellom, og det gikk over av seg selv. Men du kan godt vaske bort det som stivner! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar