Gå til innhold
Hundesonen.no

Til helga så..

Baby

Recommended Posts

Skrevet

Skal jeg til Steinkjer og Verdal på utstilling. Skal også stille Valpeshow, dessuten så er det ei jente på 10 år som skal gå med Oscar i barn og hund. :)

Blir spennende. :P

Skrevet

Hihi :D Jeg skal selvfølgelig også dit, men det visste du vel :D Vi sees! Men det er ingen flere papillon-valper med :( I alle fall ikke i verdal.. Så det er kjipt.. Men men..

Skrevet
så gøy :D Hvor i Verdal er det da? pussig at jeg aldri skal få med meg hvor å når ting skjer her :? :D

Hehe.. Det er på Soria Moria

Skrevet

Hehe.. Det er på Soria Moria

hm kanskje jeg skulle tatt meg en tur, hvilken tid og dag er det da? Lucas får vel bli hjemme da, skal vaksineres i morgen :(

Skrevet
Hihi :D Jeg skal selvfølgelig også dit, men det visste du vel :( Vi sees! Men det er ingen flere papillon-valper med ;) I alle fall ikke i verdal.. Så det er kjipt.. Men men..

Ja, det visste jeg jo, ser deg der. :P

Er bare en Cavaliervalp til der også da. :D

Skrevet

Det tror jeg og han blir ja :D han er jo så pen :D

skal også dit med hund, dere må bare hilse om dere ser ei med en svart å hvit hund :wink:

Skrevet

hihi.. Takk. :lol:

Ja, det blir spennende å se. Oscar er jo så snill og går veldig pent uansett så tror han passer til det. :)

Skal forresten spørre ei annen jente på 8 år om hun vil gå med han om 3 uker også. :D

Skrevet
Bare å hilse på meg også de som ser meg :)

Han blir vel BIR når det bare er han?

De kan holde tilbake BIR'en hvis hunden er laangt fra standar... men på et valpeshow er det lite sannsynlig...

Skrevet

De kan holde tilbake BIR'en hvis hunden er laangt fra standar... men på et valpeshow er det lite sannsynlig...

Ja, ok.. Hvis det skjer med LiLi så ler jeg høyt :)

Skrevet

Ja, ok.. Hvis det skjer med LiLi så ler jeg høyt :)

Nei, det skjer nok NEPPE!! ;) Vil ikke ha sånne skjemmende resultater på mor til min hund ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...