SusanneL Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Ja, knapt ferdig med en dobbeltutstilling i Letohallen - også kommer den neste... Hørte i helgen at fristen til denne i januar hadde blitt utsatt til den 1. januar. Regner med at rekordpåmeldingen i rom-julas utstilling gjorde sitt til at folk nærmest har "fortrengt" denne som kommer bare 2 uker etterpå. Er det noen som vet om det er så få hunder påmeldt at det er fare for avlysning, eller er den utrolig sene påmeldingsfristen bare for å fylle Letohallen til randen nok en gang? Jeg har også denne gangen kun meldt på en av småguttene mine. Sist var det Moses (12 mnd), men denne gangen får Mac (18 mnd) komme ut og prøve seg igjen. Mac er ikke så veldig glad i utstillinger, så litt mere plass rundt ringene enn sist hadde vært deilig for oss! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Jeg kommer og skal stille Chinese Crested=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Vi kommer ikke,på tross av meget gode dommere på min rase begge dagene. Jeg har rett og slett for mye å gjøre,og for liten tid å gjøre det på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Har lyst til å dra! Men i såfall skal jeg prøve å finne meg kjøre og finne ut om det er den helgen jeg skal stå på slalom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Jeg stiller Dobermann hannhund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Jeg stiller Dobermann hannhund! *lol* -hvorfor så forskrekket ansikt? Du kan glede deg til mye løping lørdagen hvertfall..hihihi.... Hva dobermann hanne skal du stille da. ? -går det bra så ansetter jeg deg til å gå i ringen med min og, neste gang jeg er over fjellet ! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 *lol* -hvorfor så forskrekket ansikt? Du kan glede deg til mye løping lørdagen hvertfall..hihihi.... Hva dobermann hanne skal du stille da. ? -går det bra så ansetter jeg deg til å gå i ringen med min og, neste gang jeg er over fjellet ! :icon_fun: Aldri stilt det før Har stilt andre store hanner da, Samojed og Groenendael, så løping går bra. Håper bare han traver (sliter med pass). Det er ei venninne med jevngammel baby som har fått ham som voksen, mener han er 6 år. Vært stilt sparsomt tidligere, 4 ganger tror jeg, med helt OK resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Er det sikkert at fristen er utsatt til i morgen? På bernerklubben og dobermannklubben sine sider står det fremdeles at fristen er 20/12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Mulig jeg kommer og ser på, springeren kan jo ikke stilles denne gangen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Jeg klarer ikke å bestemme meg... Jeg skal jo ditt selvsagt, men om jeg skal melde på noe som er mitt... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Skal egentlig stlle Talli 13.januar... Men så skal jeg jo feste den 12 da Tror muligens ikke jeg våger å kjøre. Men om jeg får tak på noen som kan kjøre...(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Meldt på lørdag og søndag, men kommer bare på søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 31. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Det ble i alle fall levert ut PM'er på utst. i helgen for denne, og DA sa de i alle fall at fristen var den 1.januar. Så jeg regner med at de visste hva de gjorde - selv om jeg synes det virker veldig slitsomt å ha fristen SÅ nærme et såpass stort arrangement, mht alt annet som skal gjøres før utstillingen... Men, men - de har jo gjort dette noen ganger, så det går nok greit denne gangen også, antar jeg. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Da melder jeg på Bella! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 tror ikke jeg kan melde på der gitt... to dager etter forventet fødsel på ronja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 Da var Bella påmeldt begge dager Håper bare vi finner oss overnatting nå da.. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Da har pm kommet for en dag! 5 voksne Irsk ulvehunder, 3 whippetvalper, og 3 voksne Borzoier (Og jeg dør snart av nysjerrighet på hvem det er... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Gidde du å sjekke antall bernere? PM'en min kommer til oppdretteren min. Edit; Bare 28 bernere på lørdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 He he.. Denne utstillingen har vært dato-fastlagt LENGE, det var romjulsutstillingen som ble flyttet Dag Christer skal jobbe igjen, så vi blir boende i leto (på hotellet) hele helgen igjen, selvom vi bare bor 20 min unna *Ler* Skal stille 2 voksne + en valp, men det kommer til å bo hele 6 basselusker (Basenjier) på hotellrommet Glad de ikke bjeffer Det er visst ikke så mange påmeldt nå som i romjula. Bare rundt 700 hunder om jeg ikke tar feil. Alikevel blir det ikke stort bedre plass *SUKK* TV3 har nemlig okkupert Letohallen siden sist, og montert en GEDIGEN scene i enden av hallen. IOM at de ikke er ferdig med innspillingen (Singing Bee eller noe slikt) og at det tar to uker å rigge scenen står scenen PAL. Vurderte å legge en ring OPPÅ scenen, men etter å ha sett den ble den ideen lagt på is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 2 AK. Oppmøte tid kl.1030. Håper jeg er kjørbar til den tiden da Evt må jeg skaffe noen som kan kjøre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Jeg stiller Dobermann hannhund! Moro! Nesten verdt en titt Når er oppmøte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 jeg fikk ikke helt med meg når oppmøte tiden er jeg... Men uansett så er vi nok der halv ni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Moro! Nesten verdt en titt Når er oppmøte? Mener jeg fikk vite 13.00 på lørdag. Håper jeg får låne ham en runde først, hehe.. Tror begge trenger litt trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Frøken hundeeier har glemt å melde på, så da stiller jeg såvidt jeg vet ingen. Får se om vi drar bare for å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Har alle her fått pm'ene? Oppdretteren min har enda ikke fått pm for Bella.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar