Nirm Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Hva har sonisene planlagt av kurs og seminarer i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Mye er selvfølgelig ikke planlagt enda, men: Agility m/Line Coucheron og Simon Noel - påmeldt Agility m/Thomas Thiesen - påmeldt Agility m/Petter Nordlien - påmeldt Agility m/Line Coucheron og Dorte Natås - påmeldt Ukeskurs i lydighet m/Heidi Billkvam Så blir det nok endel flere enn det også, kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Grunnkurs m/Loppa - Nordbyshundesenter (påmeldt) Bronsemerke m/Loppa - Nordbyshundesenter Konkurranse kurs m/Loppa - Nordbyshundesenter Blodspor kurs m/Nana - Dachshund klubben (påmeldt) Lp-gruppa m/Nana - Nordbyshundesenter (påmeldt) Ag-kurs m/Nana - Drammen Brukshund klubb Bruks kurs m/Simba - Nordbyshundesenter Ellers vil jeg på gjeterhund kurs, så om jeg finner noe i nærheten skal vi melde oss på der. Vil også gå et handler kurs. Ellers blir det nok noen andre kurs om vi finner noe interesant. Skal også på en ulvetur på langedrag som arrangeres av drammen brukshund klubb. Alt er altså ikke planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Blod spor kurs- dachshundklubben(påmeldt) Lp gr -Nordbyshundesenter Kanskje brukshundkurs-Nordbyshundesenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Håper på å få dratt på LP-kurs i konkurranselydighet med Svartberg og kanskje Heidi Billkvam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 Håper på nytt agilitykurs til våren, med Sunnmøre hundeklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar