GossipGirl Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Hei:) Foreksempel hvis jeg overtar en hund som er 2 -3 år, og kan ingen triks! Er det fortsatt mulig å lære den det? Mvh GossipGirl:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Ja, selvfølgelig er det det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 med godbiter og tålmodighet er alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GossipGirl Skrevet 28. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Haha, det var bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Myten om at gamle hunder ikke kan lære nye triks, er nettopp en myte. Selvfølgelig kan den det. No problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Selvsagt finn frem godbiter og klikkeren, så skal du se at ALT er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Selvsagt finn frem godbiter og klikkeren, så skal du se at ALT er mulig Vil bare presisere at man ikke MÅ ha klikker for å lære en hund triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Selfølgelig kan du det. Har selv en tispe på fire år som stadig lærer nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Nei, man trenger ikke klikker Jeg bruker ikke det på min 3 år gamle hund og hun lærer ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Vil bare presisere at man ikke MÅ ha klikker for å lære en hund triks Nei nei, helt enig, men jeg synes klikkeren er helt super, spsielt når man etter hvert bare bruker godbit innimellom for å forsterke klikkeren... Klikker er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Nei nei, helt enig, men jeg synes klikkeren er helt super, spsielt når man etter hvert bare bruker godbit innimellom for å forsterke klikkeren... Klikker er gøy Hva du mener her? At du bare gir belønning på noen av klikkene? Forresten driver min fire år gamle hund stadig og lærer seg nye ting, og jeg bruker sjelden klikkeren faktisk. Selv om vi klikkertrener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GossipGirl Skrevet 28. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Så bra da:) Takk for alle svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Har aldri brukt klikker jeg. Og min kan et par triks. Så det er bare å prøve seg fram med masse belønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Hva du mener her? At du bare gir belønning på noen av klikkene? Kanskje hun mener at hun bruker ball fks. de gangene hun ikke gir godbit? Må vel være sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar