Gå til innhold
Hundesonen.no

Immucept....


Heidi P

Recommended Posts

Er det noen her som har erfaring med oppstart av dette ? KAn man forvente forverring av allergien/utbrudd av allergisymptomer ved oppstart av dette ? Hvor lenge vil da være en naturlig periode, før det blir bedre igjen ?

Vil gjerne ha litt info rundt dette om noen har ....Om noen har erfaringer med vaksinen i det hele tatt vil jeg gjerne høre om det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMMUCEPT er et ekstrakt fremstilt spesielt til ditt kjæledyr basert på ALLERCEPT testen. IMMUCEPT består av en rekke injeksjoner (sprøyter) som inneholder det allergifremkallende stoffet i økende mengder. Din veterinær vil diskutere de alternative behandlingsformene med deg.Behandlingsresultatet vil være avhengig av ditt kjæledyrs generelle helse, graden av allergi og ditt engasjement i behandlingen. Følgende punkter vil som regel inngå i en allergibehandling:

1. Finn frem til stoffene som forårsaker allergien og reduser eller unngå kontakten med disse.

2. Gi anbefalte medisiner for å kontrollere de kliniske symptomene.

3. IMMUCEPT.

Med IMMUCEPT ønsker man å gjøre hunden eller katten mindre følsom for det allergifremkallende stoffet. Noen allergier avtar med tid og behandling, i andre tilfeller trenger dyret IMMUCEPT hele livet. En kombinasjon av disse behandlingene vil føre til vellykket allergi-kontroll hos de fleste kjæledyr.

Klippet fra http://www.drbaddaky.no/

Min tidligere golden ble behandlet med dette, da hun var allergisk mot nærmest alt. Det ble ikke bedre, ei heller verre. Jeg kjenner flere hunder som har blitt tilnærmet allergifri ved bruk av Immucept, om de har 'vokst det av seg' eller om andre faktorer har spilt inn vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...