Rapporter
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Bunnpris på Lade,Sirkus shopping og Valentinlyst senteret.
-
Får legge til at jeg er ganske stor og tung selv (mann i tungvektsklassen), bare det i seg selv å trekke meg er en utfordring for en vanlig hund.
-
Hei, har en trekkhund hann som ikke er så gammel enda men som er blitt stor og sterk, for at han skal bli "fornøyd" så må jeg la ham trekke kanskje 12 kilometer hver dag, jeg lar ham styre litt. Han blir ikke sliten av det, men da maser han ikke om mer heller. Blir det for korte turer så han ikke får rast fra seg så er han ofte litt urolig hjemme. Når han var valp (i fjor vår) elsket han turene våre og sank sammen på golvet hjemme etter halvparten så lang tur av utmattelse og sov gjerne etterpå, nå det er ikke nok til oppvarming lenger engang. Men er dette litt mye? Er redd for slitasjeskader i det lange løp. Han klipper ikke negler for han sliter de ned på turene sine og er frisk og fin. Turene er blanding av asfalt for det meste og grus, kanskje 40% grus og 60% asfalt jevnt over. Jeg lar ham få såpass nå fordi han er mye inne pga vinterkulde, på sommern er han mye mer ute og romsterer i hagen, da tenker jeg behovet for så lange turer er mindre. Jeg vil han skal ha det så godt som mulig, men det må være forsvarlig mht helsa hans så derfor spør jeg.
-
Mener det står et par utenfor den ene inngangen til Trondeim Torg (prinsens gate)
-
Finner ikke noe om noen grupper i området på nett, så lurer på om noen er interesserte i å starte en og leie hall sammen i vinterhalvåret?
-
-
Nylig opprettede emner