Gå til innhold
Hundesonen.no

Øyediag.resultat fjernet fra NKK


SD

Recommended Posts

Noen som vet hvorfor øyediagnoseresultatet til hunden min er fjernet fra NKK?

Vet at det visstnok har vært noe tull med de som er lagt inn 2007. Men resultatet til hunden min er fra 06, kan det være fjernet fordi resultatet er over 1 år gammelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor øyediagnoseresultatet til hunden min er fjernet fra NKK?

Vet at det visstnok har vært noe tull med de som er lagt inn 2007. Men resultatet til hunden min er fra 06, kan det være fjernet fordi resultatet er over 1 år gammelt?

Neppe fordi det er 1 år gammelt. Resultatet på eldstemann ligger der, og han ble øyelyst i 2003...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på første siden til NKK Info om hva og hvorfor enkelte øyelysediagnoser er fjernet..

Har lest det, men slik jeg forsto det så gjaldt fjerningen bare for de diagnoser i 2007. Diagnosen på hunden min er fra 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det, men slik jeg forsto det så gjaldt fjerningen bare for de diagnoser i 2007. Diagnosen på hunden min er fra 2006.

Bare vill gjetting: Kan det være litt etterslep, slik at diagnosen først ble lagt inn i DogWeb i 2007, selv om den ble gjort i 2006?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vill gjetting: Kan det være litt etterslep, slik at diagnosen først ble lagt inn i DogWeb i 2007, selv om den ble gjort i 2006?

Ehm, det skal man vel ikke se bort i fra. Ble litt usikker på når resultatet ble lagt ut.. Det kommer vel tilbake om det er havnet under den der konverteringsfeilgreiene NKK hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentaltester slik som KT, FA og MH blir ikke postet i dogweb. De har ikke løst hvordan de skal få det inn i systemet. Fikk dette til svar for 1 uke siden.

Den "unskyldninga" bruker de på mentaltester som er tatt for flere år tilbake også... Så det har nok veldig mye med interesser og prioriteringer der inne gjetter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...