Betty Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 Ååh det er så mangt! - ørten dummier til - sånn treningsvest med ballutløsertingst - blodsporstav, er ei i klubben som selger noen skikkelig praktiske - jaktkurs - blodsporkurs - flere halsbånd og kobbel osv osv. Og med enda litt flere penger øremerket hund så hadde det blitt en mer praktisk bil og noen skikkelig solide bilbur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 Nå har jeg prøvd å skrive svar her mange ganger, men det er umulig å prioritere. Jeg har igrunnen det viktigste av utstyr. Kanskje jeg ville brukt pengene til gøyale aktiviteter sammen begge hundene, fjellturer eller kursopphold. Hadde jeg fått 500 000 derimot, skulle jeg kjøpt en brukt campingbil til utstillingsbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 De har blitt brukt til: Bur Trekk til bur Burtralle Spesialkurs gk Og 1 årig kurs hvis det da er noe igjen Utstillingstelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hufsa Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 innhegning rundt hele hagen sånn at hunden kan være ute i hagen. klikkekurs en stor fancy deilig seng til henne. hunden<tre http://i183.photobucket.com/albums/x255/bl...rx/DSC01390.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Gjetekurs, sporkurs og runderingskurs, dekken som passer, høykvalitets saueskinn (grått/sort!), spesielsydde potesokker i mykt skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 1) Et dobbeltbur til bilen 2) En Varikasse str akita 3) Ny biabed 4) Utstillingstelt som en person kan sette opp selv :-) Kanskje rekker 10 000,- til disse punktene, det er jo lov å drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Ukes kurs i gjeting som ble avsluttet med gjeterhundprøve. Svartbergs kurs en langhelg Stort nok stoffbur... (det jeg har er for lite, hint hint) Resten ville jeg satt inn på konto som var merket kun til hund. Vet.regninger, påmeld.avgifter og eventuell sparing til ny valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 300kg Ribbekjøtt burde jeg vel få for den prisen om jeg er heldig og shopper i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hufsa Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 300kg Ribbekjøtt burde jeg vel få for den prisen om jeg er heldig og shopper i sverige. til hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Hundegård Ny biabed Innleid instruktør til jaktkurs Hagle Våpenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 til hunden? Såklart, ribbekjøtt er det beste kjøttet du kan gi til hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjallal Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Helt klart ett speilrefleks kamra, så vi kan ta mange artige bilder av hundenne i farta. resten hadde vell gått til seler å kløv og noe godt til vovenne så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Jeg hadde brukt dem på å reise på masse utstillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hmm, det kunne vært så mangt. En slags prioritert liste: 1 - En håndplukket, privat instruktør med stor kompetanse både på LP-trening og adferd. 2 - "Vanlige" kurs i fleng. 3 - Betalt en kompetent hundelufter når jeg er på jobb. 4 - Laget/pusset opp et "hundesikkert" rom Utstyr har vi nok av egentlig, men noen lapper kunne betydd at jeg endelig hadde fått råd til en god kløv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Tja.. Har jo det meste, men trenger en ny dummy, apportbukk og en bitefille, og resten hadde gått til veterinærregninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quarlo Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Jeg hadde brukt det på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2008 Lyst på saccovogn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Tror jeg ville kjøpt selve hunden...! *Savne hund* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Spart dem til senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 skinnseng og noen kurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar