Gå til innhold
Hundesonen.no

har dere fått mye fint ?

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Hmm, husker sjelden alt men.

-Et hjerte i metall (svart) som skal henge i taket på det nye rommet, som jeg også fikk ;)

- Esprit klokke

- Masse kroppsprodukter

- Søt toalettmappe med navnet mitt

- Nyeste HP boka (ferdiglest :closedeyes: :closedeyes: )

- Undertøy (til en anledning som nærmer seg :rolleyes: ) fra en venninne såklart ;)

- Masse bruksprodukter (shampoo, balsam, sminkefjerner)

- Et skjerf

Men mest av alt fikk jeg jo det til det nye rommet mitt da, får er dobbelt så stort som vi skal pusse opp på nyåret. Blir over 25 kvadrat å boltre seg på :) Da får jeg også sovesofa, og alt annet som jeg trenger til det :-)

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg fikk :

Dolce Gabanna Klokke

3500 + gavekort på kvadrat verdt 350,-

Christina Aguilera Parfyme

8 par sokker

Dolce Gabanna singlett.

3par lacoste truser

Björn borg truse

en del dill dall ( smykker, klemmer til håret, beroligende tabeletter(hvis jeg ikke får sove) osv..

.Regntøy av mamma og de ( vindtett )

Stooooooor pute

mascara

fuktighetskrem christian dior

Hunden fikk :

2 halsbånd

et veldig fluffy et & et med diamanter på :)

En del snop fra forskjellige folk

Dekken som vi må butte for at det var i størrelse irsk ulvehund ;)

Kjempe fornøyd jeg! :P

Skrevet

Fikk masse fine gaver i år.. :)

- Digitalkamera (rååååsa) fra sony

i_345885-564x376.jpg

- Gavekort på 1000,-

- Langrennsutstyr (ski og sko)

- Vekkerklokke med værstasjon (haha,. utrolig festlig!)

- Litt penger

- Masse votter og sokker

- Hudpleiesett fra Biotherm (ønsket meg lenge)

- Singstar R&B

- Mascara fra Clinique

- Designerklokke (det dyreste er ikke alltid det beste da, men.. :S )

- Kari Traa - supertruse

- En flaske vin

Pluss masse annet stasj (smykker, armbånd osv.). ;)

Skrevet

Fikk masse ting til huset ettersom jeg nettopp har flyttet.

bl.a:

- Ullpledd

- Stålampe

- Mikke mus toast/vaffelhjern

- rammer

- hudpleieprodukter

- masse kjøkkenutstyr

- Julekrukker fra villeroy&boch

- håndklær i alle størrelser

osv osv..

Skrevet

Jeg fikk:

Harry potter boka

Tett på hunden(bok)

Rull rundt,lek m hunden(bok)

skjerf og vanter

pysjamas

fotbad

fotkrem

mange smykker

600 kr

bodylotion og shower gel

musematte med yaris på

kalender med yaris på

kopp med yaris på

håndklær

var kjempefornøyd ^_^

Yaris fikk:

tre bamser

reflekshalsbånd

bein

godter(han var også kjempefornøyd :)

Skrevet

Da hadde endelig jeg fått åpna gaver. Noen dager på etterskudd av alle andre da. :P

I år var det store "pyntegjenstand" året, så jeg fikk masse fine telysestaker og lysestaker i oransj, grønt og en som ser ut som knust speil.

Ellers ble det:

- Miele Dog & Cat støvsuger

- Barbermaskin

- Bøker

- Bokmerke med bilde av Bogar på :)

- Gavekort på Platekompaniet

- Sokker i størrelse 44-46 ;) (hvor store bein trur folk jeg har?)

- Boxere

- Krydder

- Snop

- Drikkeflaske i metall

Edit: Jeg fikk Statiolkopp på jobben da.

Og så "til meg fra meg" blir det ekstern harddisk som enda ikke er kommet...

Hundene har fått:

- tyggebein

- nye leker (og Vida har demontert en allerede)

- griseører

- mer snop

Og så får de nye halseband som ikke har kommet enda.

Skrevet

Husker ikke alt men kan da nevne noe :P

Bergans jakke

Penger (7000 til sammen :P )

Hansker/votter (5 stk til sammen)

Sokker (hele 8 par :) )

Pyntefigur av Collie og Sheltie

Smykke

Undertøy

Masse forskjellig i body lotion, kremer, shampo, dusjsåpe osv

Øredobber

Glasskåler

Design glass

Lys

RBK håndduk og vaskelklut

Kakeform

Spisebrikker

Flaxlodd

Film

Cd x 2

Ja, det var vel det jeg kom på :P Er veldig fornøyd!

Hesten fikk dekken, grime, likit og hestegodt. Hunden fikk (ikke av meg); griseører, kong, pakke med pålegg ( ;) ), tyggebein og bamse. Og av meg; halsbånd, sele og en ny leke. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...