Gå til innhold
Hundesonen.no

har dere fått mye fint ?

TineSimbaNana

Recommended Posts

Hmm, husker sjelden alt men.

-Et hjerte i metall (svart) som skal henge i taket på det nye rommet, som jeg også fikk ;)

- Esprit klokke

- Masse kroppsprodukter

- Søt toalettmappe med navnet mitt

- Nyeste HP boka (ferdiglest :closedeyes: :closedeyes: )

- Undertøy (til en anledning som nærmer seg :rolleyes: ) fra en venninne såklart ;)

- Masse bruksprodukter (shampoo, balsam, sminkefjerner)

- Et skjerf

Men mest av alt fikk jeg jo det til det nye rommet mitt da, får er dobbelt så stort som vi skal pusse opp på nyåret. Blir over 25 kvadrat å boltre seg på :) Da får jeg også sovesofa, og alt annet som jeg trenger til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk :

Dolce Gabanna Klokke

3500 + gavekort på kvadrat verdt 350,-

Christina Aguilera Parfyme

8 par sokker

Dolce Gabanna singlett.

3par lacoste truser

Björn borg truse

en del dill dall ( smykker, klemmer til håret, beroligende tabeletter(hvis jeg ikke får sove) osv..

.Regntøy av mamma og de ( vindtett )

Stooooooor pute

mascara

fuktighetskrem christian dior

Hunden fikk :

2 halsbånd

et veldig fluffy et & et med diamanter på :)

En del snop fra forskjellige folk

Dekken som vi må butte for at det var i størrelse irsk ulvehund ;)

Kjempe fornøyd jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk masse fine gaver i år.. :)

- Digitalkamera (rååååsa) fra sony

i_345885-564x376.jpg

- Gavekort på 1000,-

- Langrennsutstyr (ski og sko)

- Vekkerklokke med værstasjon (haha,. utrolig festlig!)

- Litt penger

- Masse votter og sokker

- Hudpleiesett fra Biotherm (ønsket meg lenge)

- Singstar R&B

- Mascara fra Clinique

- Designerklokke (det dyreste er ikke alltid det beste da, men.. :S )

- Kari Traa - supertruse

- En flaske vin

Pluss masse annet stasj (smykker, armbånd osv.). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk masse ting til huset ettersom jeg nettopp har flyttet.

bl.a:

- Ullpledd

- Stålampe

- Mikke mus toast/vaffelhjern

- rammer

- hudpleieprodukter

- masse kjøkkenutstyr

- Julekrukker fra villeroy&boch

- håndklær i alle størrelser

osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

Harry potter boka

Tett på hunden(bok)

Rull rundt,lek m hunden(bok)

skjerf og vanter

pysjamas

fotbad

fotkrem

mange smykker

600 kr

bodylotion og shower gel

musematte med yaris på

kalender med yaris på

kopp med yaris på

håndklær

var kjempefornøyd ^_^

Yaris fikk:

tre bamser

reflekshalsbånd

bein

godter(han var også kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde endelig jeg fått åpna gaver. Noen dager på etterskudd av alle andre da. :P

I år var det store "pyntegjenstand" året, så jeg fikk masse fine telysestaker og lysestaker i oransj, grønt og en som ser ut som knust speil.

Ellers ble det:

- Miele Dog & Cat støvsuger

- Barbermaskin

- Bøker

- Bokmerke med bilde av Bogar på :)

- Gavekort på Platekompaniet

- Sokker i størrelse 44-46 ;) (hvor store bein trur folk jeg har?)

- Boxere

- Krydder

- Snop

- Drikkeflaske i metall

Edit: Jeg fikk Statiolkopp på jobben da.

Og så "til meg fra meg" blir det ekstern harddisk som enda ikke er kommet...

Hundene har fått:

- tyggebein

- nye leker (og Vida har demontert en allerede)

- griseører

- mer snop

Og så får de nye halseband som ikke har kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt men kan da nevne noe :P

Bergans jakke

Penger (7000 til sammen :P )

Hansker/votter (5 stk til sammen)

Sokker (hele 8 par :) )

Pyntefigur av Collie og Sheltie

Smykke

Undertøy

Masse forskjellig i body lotion, kremer, shampo, dusjsåpe osv

Øredobber

Glasskåler

Design glass

Lys

RBK håndduk og vaskelklut

Kakeform

Spisebrikker

Flaxlodd

Film

Cd x 2

Ja, det var vel det jeg kom på :P Er veldig fornøyd!

Hesten fikk dekken, grime, likit og hestegodt. Hunden fikk (ikke av meg); griseører, kong, pakke med pålegg ( ;) ), tyggebein og bamse. Og av meg; halsbånd, sele og en ny leke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...