Gå til innhold
Hundesonen.no

Flatebyhallen, Enebakk 19. og 20. januar

-Vilde-

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Det er ikke helt utenkelig at jeg stikker innom en tur.. :ahappy: Slår det sammen med en "kaffekopp" hos Silje. Forhåpentlig vis kommer jeg kjørende ;)

Hvis du rekker så kan du jo stikke innom agilityringen, og se Aysha og jeg gå agility. (Forhåpentligvis bedre enn sist :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du rekker så kan du jo stikke innom agilityringen, og se Aysha og jeg gå agility. (Forhåpentligvis bedre enn sist ;))

Det skal jeg nok kunne rekke, med mindre jeg ikke kommer.. :ahappy: Det er ganske sannsynlig at jeg tar en tur. Hvilken dag skal dere gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, skal vi få mer publikum? :hug:

Vi har møtetid 11.30, men regner med at vi er der rundt 10-11 :blink:

Supert, da får jeg tid til å sove ut litt før jeg må dra. :hug: Skal ta med kameraet og håpe det er mulighet for å få noen bilder. Ikke at jeg har for store forhåpninger - lyset pleier ikke være særlig imponerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, da får jeg tid til å sove ut litt før jeg må dra. :hug: Skal ta med kameraet og håpe det er mulighet for å få noen bilder. Ikke at jeg har for store forhåpninger - lyset pleier ikke være særlig imponerende. :blink:

Bilder også? :hug: Hjelpes... Du får ta bilde når vi traver rett fram gjennom alle de andre ringene, Norma kan nemlig ikke svinge ennå <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis. Det går så fint atte. Jeg har ikke noen store forventninger - jeg veit hvordan det er å gå med valp. :hug:

Noen som veit når tolleren skal forresten?

5 tollere, møtetid kl 11 :hug:

Nå har vi trent i garasjen, og vi klarte å svinge! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er :hug: Det går sikkert flott, de pleier jo ikke være så nøye på hvordan hunden går på valpeshow :blink:

Vi får håpe hun vinner på sjarmen tror jeg :hug: Skal du ha med deg Tekla i morgen? Blir uansett moro å treffe deg/dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe hun vinner på sjarmen tror jeg :blink: Skal du ha med deg Tekla i morgen? Blir uansett moro å treffe deg/dere igjen!

Jepp, men har prestert å glemme vaksinasjonskortet hennes, så får snike henne inn etter hvert tenker jeg. Evnt. låne et av noen andre. De var veldig strenge på det i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men har prestert å glemme vaksinasjonskortet hennes, så får snike henne inn etter hvert tenker jeg. Evnt. låne et av noen andre. De var veldig strenge på det i fjor..

Oi, da er det bra jeg husket å fikse Norma sitt vaksinasjonskort. Jeg klarte nemlig å drukne det hun fikk ved vaksinering, men fikk skrevet ut et nytt i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...