Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstelt


Recommended Posts

Heihei jeg har driti meg litt ut og håper dere kan hjelpe meg, her er saken:

I august lånte jeg med meg ett telt av en oppdretter opp til hundefestivalen, på vei ned igjen ble dette med en venninde og der har det blitt liggende. Det denne venninden desverre ikke visste var at telt burde være tørre før det legges ned i veska og dermed er dette teltet mest trolig råtnet. Vil jo ikke levere tilbake ett ødelagt telt og har derfor bestemt meg for å kjøpe nytt telt og sagt til venninden min at hun bare kan kaste det hvis det er råttnet. Greia er da å få tak i ett telt som er så likt som mulig det jeg fikk med meg, dette var hvis jeg ikke husker feil ett royal canin telt og det teltet jeg tror jeg har mest mulighet til å få tak i er ett precept telt men jeg aner jo ikke åssen disse er i forhold til hverandre i størrelse o.l så her håpet jeg dere kunne hjelpe meg :D

Mine spørsmål er da:

- Hvordan er rc teltet i forhold til precept teltet?

- Vet dere om andre sånne telt i nogenlunde samme "stil"?

- Hva er prisene på disse teltene?

- Hvordan får jeg tak i de?

Heldigvis er dette en veldig snill dame og hun har flere telt så jeg tror nok ikke hun blir sint om det ikke er helt i samme stilen men er jo ikke akkurat stolt over at jeg har ødelagt ett splitter nytt telt så vil jo gjøre så godt jeg kan for å få ett ganske likt ett tilbake :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få hu dumme venninna di til å sjekke hvilket telt det er da? så du kjøper riktig?

*tusle ut i boden og sjekke*

Det er et royal canin telt, og det så ikke råttent ut, så vent til du har henta det med å kjøpe nytt..

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...