Jump to content
Hundesonen.no

Antall smileys i innlegg

Recommended Posts

Posted

Det er helt ok at dere har satt en grense på ti smileys i innlegg. Det blir imidlertid innmari vanskelig å IKKE irritere seg over dette når en skal gå igang med å sitere folk. Flott at en får en beskrivende feilmelding om hvorfor innlegget ditt ikke vil poste, men man famler uansett fullstendig i blinde når en da skal gå inn og redigere de andres innlegg. Forsøk selv å telle antall smileys når de er kodet :blink: Ikke særlig artig.

Forslag:

Hadde det vært mulig å nullstille "tellefunksjonen" slik at den bare talte de smileysene i det innlegget skribenten skriver, og IKKE i de innleggene man siterer?

Eventuelt, hevet terskelen betraktelig for antall tillatte smileys når man siterer?

ELLER, slettet funksjonen midlertidig? Det kan jo være at det ikke blir et problem med at folk går agurk og slenger inn mange smileys? Og hvis de viser seg å være snille, så kan det jo bare fortsette å være slik?

Det blir nemlig litt selvmotsigende at en kan komme med 20 sitater (?) hvorav samtlige av dem har hatt tillatt kvote på 10 smileys. I verste fall betyr dette at en får 200 smileys å forholde seg til noe som igjen medfører at selve ideen av å sitere blir veldig usmakelig tilslutt.. .Det tar nemlig veldig lang tid å gå igjennom.

Posted

Har sett på det, men er rett jeg ikke har noen løsning pt.

Saken er at når du quoter blir smileyene som du quoter endel av ditt innlegg. Derfor den regelen.

Men i utgangspunktet vil vi ikke bli spammet av smileys eller.. Hmm - vel - tja... Må tenke litt på den.

Andre innspill er velkommene.

Posted

*sukk* Og dere vil ikke engang sjekke om folk klarer å holde seg i skinnet uten å kaste rundt seg med smileys?

Du som er det datageniet du er, tror du ikke det er mulig å mekke noe som gjenkjenner sitatene som noe som ikke skal regnes med i totalen? *smiske vilt*

Posted
Espen, kjære! Kan du pliiis gjøre noe med dette, det ER drit irriterende! :lol:

Pssst Espen.. Marianne er "inne" hos Julenissen. Kan være smart å høre på damen. Så legger hun inn et godt ord for deg :lol:

Posted

Marianne og Julenissen? :lol: Topicen forøvrig følger jeg med avmålt interesse og frasier meg retten til å mene noe i sakens anledning. Men altså, Marianne halloooo! :lol:

Posted
Marianne og Julenissen? :blink: Topicen forøvrig følger jeg med avmålt interesse og frasier meg retten til å mene noe i sakens anledning. Men altså, Marianne halloooo! :P

:P :santa: :thumbup:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...