Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle kurs, Hordaland


Stine Pernille

Recommended Posts

NBFK Avd Hordaland arbeider nå med å gi medlemmer og andre hundeiere greie kursalternativer.

Jeg vil bare ha en liten, kjapp undersøkelse på hvor mange jeg kunne fått med til å delta på kurs i Hordaland!

Så folkens, gi meg en lyd!

Er det interesse for et helgekurs i Freestyle, med instruktør Merete Andersen Huser?

(Hun som hadde oppvisning på Hamar i år, med flotte Brakar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også interessert.. men, påpeker de samme poengene som folkene over (bortsett fra overnattingen :D)l, Det hadde også vært litt interessant hva Merete forventer av hundene, mtp kontakt/lydighet osv... Der sliter jeg med Soffen. Så hvis slike ting plager henne, så funker det jo dårlig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert, men kommer an på hva det koster, og hvordan det går i forhold til ham jeg tenker å gå med, som har epilepsi... Han tåler ikke stress og høyt aktivitetsnivå så godt, men han er veldig smart og elsker å lære slike ting, så jeg har veldig lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier det vil koste rundt 1000kr, for de som ikke er med i Belgerklubben, 850kr for de som er medlem,

og 450-500 for observatører... Hva sier dere da?

Hva er inkludert? Mat i lunchpausene? Bok/hefte om emnet eller lignende?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg ikke tenkt ennå... Som sagt bare en undersøkelse om hvor mange jeg hadde fått til å delta, og om prisene blir for stive. Må tenke at instruktørene tar litt for å ha kurs, det koster å reise hit, og overnattig for dem også. Man vil jo ikke belaste deltakerne mer enn nødvendig, men jeg holder på med overbevisning om at vi kan ta fra klubb kontoen også. Gi meg litt tid :D

Bare si hva dere mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Merete Andersen Huser liker å bruke dyrenes naturlige bevegelser og det de vil gjøre. Og bygge videre på det. Jeg vet ikke nøyaktig hennes treningsmetode, noen som vet? Men jeg synes hun er utrolig dyktig i det hun gjør!

Dette kurset (om det blir noe av) blir i sommer. Vi har satt en dato til 5-6 juli.... foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier det vil koste rundt 1000kr, for de som ikke er med i Belgerklubben, 850kr for de som er medlem,

og 450-500 for observatører... Hva sier dere da?

Hehe... dette er jo helt vanlige priser. Du skal ikke stresse med dette. Det eneste jeg "reagerer" på er observatørprisen, den ligger over det jeg har vært vant til fra tidligere. Ellers, er de andre mer eller mindre "normale".

Da tar jeg utgangspunkt i at det er kurs lør og søn, fra ca. 9-16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observatør prisen har ikke jeg fastsatt. Det er nok instruktørene. Halvparten av kursavgift er observatør avgift... Desverre.

Belgerklubben går nok ikke i overskudd på dette, men vi har sjansen til å arrangere et kjekt kurs med greie instruktører til våre medlemmer (og andre som vil være med). Og kanskje vi forhåpentlig vis får flere påmeldte ved andre kurs ved senere anledning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine

Jeg synes du gjør det vanskelig for deg selv nå. Det er ikke alltid at kurset passer akkurat den helgen, selv om folk har sagt ja på forhånd. Du må i samarbeid med din klubb finne ut hva instruktøen koster for en helg. Finne riktig pris og sette en dato for kurset. Husk bindende påmelding. Jeg er sikker på at med god annonsering, vil et slikt kurs bli full tegnet :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...