Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbakemelding


Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav
Jeg liker den! Men enig i at den røde V ble litt voldsom.. Du er god altså!

Takk skal du ha :D

Jeg har fikset litt på menyen så den kanskje er blitt mer spiselig :D - hvilken farge mener du V'en eller første bokstaven burde hatt dersom den skal være en liten fargeklatt på ei relativ ton-i-ton side. Det blir vel innholdet og bilder som skal skape interessen, selve layouten bør etter min mening være "spiselig" men nøytral. Krydder tilsettes etter behov :D

Edit: Jeg stjal en farge fra panna på musikanten i forgrunnen men synes vel at den ble litt "tam"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Takk skal du ha :D

Jeg har fikset litt på menyen så den kanskje er blitt mer spiselig :D - hvilken farge mener du V'en eller første bokstaven burde hatt dersom den skal være en liten fargeklatt på ei relativ ton-i-ton side. Det blir vel innholdet og bilder som skal skape interessen, selve layouten bør etter min mening være "spiselig" men nøytral. Krydder tilsettes etter behov :D

Edit: Jeg stjal en farge fra panna på musikanten i forgrunnen men synes vel at den ble litt "tam"

LILLA! Jeg elsker lilla og diskrete sider, ingenting er verre en glorete hjemmesider hvor budskapet drukner i vissvass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående menyen, få den innenfor den hvite ramma, så blir den bra. Slik den nå er så ligger den på høyresiden over det hvite, dette blir bare rotete. Lillafargen i V'en var ikke noe bra, den dro ned hele inntrykket av siden, for siden i seg selv var veldig bra. Likte fargene, veldig behagelige å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Angående menyen, få den innenfor den hvite ramma, så blir den bra. Slik den nå er så ligger den på høyresiden over det hvite, dette blir bare rotete. Lillafargen i V'en var ikke noe bra, den dro ned hele inntrykket av siden, for siden i seg selv var veldig bra. Likte fargene, veldig behagelige å se på.
OK, skal se på det. Eventuelt kan fargen på høyre linja i i blokka til hver av linkene endres til samme farge som kantlinja i den venstre kolonnen. Takk skal du ha.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...