Gå til innhold
Hundesonen.no

Du er meg en raring er du


siljestokka

Recommended Posts

Skrevet

Off.. Vi har en hannkatt som vi fant som kattunge, den var da syltynn.. Den er nå ganske feit egentlig :tongue: .. Matglad katt i alle fall :lol: .. Men han går med på ALT som regelt.. Of hadde jeg vært katt så hadde jeg klikka... Søstera mij er litt vilter til tider og kan finne på mye rart. En dag bandt hun en sånn tråd (som egentlig er rundt høyballer) rundt magen på katten. Og så filte hun han ned fra noe. Katten bare malte den. <_< :shocked: ... Uffamei.. Rare katt. Jeg pleier å si til henne ofte at hun ikke må gjøre sånn, men så går det en tid så fnner hun på noe annet..

Neida.. Hun er ikke så gal som jeg skal ha det til. Men barn er jo barn. Men synes det var rart at katten bare godtar sånne ting.. Maler liksom.. ser han for meg der han hang :P .. Var ikke jeg som tok henne i gjøre den handlingen, da hadde jeg sikkert klikka :P .. Sånn er det å være glad i natur og dyr :P

Skrevet

Hehe, det er jo litt rart at katten har malt når det skjedde da.. :S

Når jeg var mindre så pleide jeg og få katten til å danse, holdt den oppe med beina på bakken og fikk den til å danse.. Stakkars, hehe. :-P

Skrevet
Off.. Vi har en hannkatt som vi fant som kattunge, den var da syltynn.. Den er nå ganske feit egentlig :tongue: .. Matglad katt i alle fall :whistle: .. Men han går med på ALT som regelt.. Of hadde jeg vært katt så hadde jeg klikka... Søstera mij er litt vilter til tider og kan finne på mye rart. En dag bandt hun en sånn tråd (som egentlig er rundt høyballer) rundt magen på katten. Og så filte hun han ned fra noe. Katten bare malte den. <_< :shocked: ... Uffamei.. Rare katt. Jeg pleier å si til henne ofte at hun ikke må gjøre sånn, men så går det en tid så fnner hun på noe annet..

Neida.. Hun er ikke så gal som jeg skal ha det til. Men barn er jo barn. Men synes det var rart at katten bare godtar sånne ting.. Maler liksom.. ser han for meg der han hang :lol: .. Var ikke jeg som tok henne i gjøre den handlingen, da hadde jeg sikkert klikka :) .. Sånn er det å være glad i natur og dyr :P

Ok, nå er jeg kanskje litt "morsk", men du må vite det at katter maler også når de har vondt. Jeg hadde en katt som knakk lårbenet sitt. Mitt beste argument til dyrlegen var "jamen, hun oppfører seg akkurat som vanlig. Bare hør, hun maler jo hele tiden".. Puff, så gikk luften ut av den troen ja.. Katter maler altså når de har vondt også... Så at katten malte den gangen er ikke ensbetydende med at den syntes at "dette var kos å dingle med en tråd rundt magen". Det jeg ville ha gjort hvis jeg var deg, var å be foreldrene dine ta denne lillesøsteren din litt for seg. Utover det, så må jeg jo si at katten deres har beundringsverdig mengde med tålmodighet :whistle:

Skrevet

Oi, det visste jeg ikke :unsure: ..... Takk for svar.. Det er bare jeg som overdriver litt i blandt også :innocent: .. Men hadde jeg vert der så hadde jeg snakka til henne.. Hun er ikke SÅ gal som jeg skal ha det til :wub: ....

Skrevet
Oi, det visste jeg ikke :unsure: ..... Takk for svar.. Det er bare jeg som overdriver litt i blandt også :innocent: .. Men hadde jeg vert der så hadde jeg snakka til henne.. Hun er ikke SÅ gal som jeg skal ha det til :wub: ....

Hehe.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...