Marianne Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Hihihi neida det er bare amonereka mi som har flyttet inn der, og vil ikke ut igjen.. Har "kastet" den uti karet igjen mange ganger men den kommer seg inn og ut igjen som den vil Og mye tyder på at ciklidemat er snadder *flirer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Blæææ! Jeg får ikke sett den, joo! Men etter din forklaring, så tror jeg fiskene dine har sett for mye Finding Nemo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 4. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2007 Hæ? får du ikke? Why?? Hihihi mulig de har smugtittet litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2007 Får ikke sett jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 4. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2007 Får ikke sett jeg heller... Ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Men hvorfor får dere ikke sett den? Hva får dere beskjed om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Vi kommer bare inn på fremsiden av photobucket(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Funker det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Nå funka det! Haha! Du har stooort akvarium ser det ut som! (Heter det akvarium, eller akvarie, uten t? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Hehe ja det er 240 liter, så det er stort nok..... Eller næh, det er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Hahahah! Jeg tror mamma hadde noe rundt 500-600 liter og ett på litt i underkant av 300 liter. Det vart mye fesk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Flott akvarium! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Hahahah! :angry: Jeg tror mamma hadde noe rundt 500-600 liter og ett på litt i underkant av 300 liter. Det vart mye fesk! Stilig! ^_^ Ønsker meg et sånt svææært et jeg også! Flott akvarium! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Ja, var ganske gøy at ho hadde det. Pleide å sitte i gyngestol foran det og bare kikke. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Ja, var ganske gøy at ho hadde det. Pleide å sitte i gyngestol foran det og bare kikke. ^^ Jepp det gjør jeg også støtt! Fast kveldsprosedyre er å rense tennene med tanntråd forran karet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar