Gå til innhold
Hundesonen.no

Gledesspredertråden!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Siden jeg er i skikkelig godt humør, så starter jeg denne GLEDESSPREDERTRÅDEN!

Så kan alle som vil spre glede, gjøre nettopp det, og de som trenger en liten oppmuntring fortelle hva som gjør at de trenger det, eller ikke gjøre det, og heller bare si at man trenger en oppmuntring!

Her skal det spres glede til alle kanter, og jeg begynner!

Til alle som trenger og ikke trenger det:

flowers_by_lildevl.jpg

Gladsmileyser: ^_^ banana :iloveu: :D:D:) :santa: :sorcerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glæder mig også til Jul :)

Skal prøve at pynte lejligheden op med lidt røde bånd og flere lys.

Desværre overlevede min Julepynt ikke turen herop, så bliver småt med det, men julebagværk bliver det til,

tror at jeg skal lave småkager næste weekend :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glæder mig også til Jul :D

Skal prøve at pynte lejligheden op med lidt røde bånd og flere lys.

Desværre overlevede min Julepynt ikke turen herop, så bliver småt med det, men julebagværk bliver det til,

tror at jeg skal lave småkager næste weekend :icon_fun:

Julefølelse!

post-589-1196551684_thumb.jpg

Jeg er sjuk og blir bare sjukere og huset ser helt bomba ut og Turbo har nettopp velta en blomst så det er jord over hele "fotorommet" og foreldra mine kommer hjem i morgen :D Trenger oppmuntring hehe :)

Ja, det trenger du!

Oppmuntring!

post-589-1196551806_thumb.jpg

Og GOOOD BEDRING til deg og!

*danse bli frisk og rotet rydder seg selv-dansen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjuk og blir bare sjukere og huset ser helt bomba ut og Turbo har nettopp velta en blomst så det er jord over hele "fotorommet" og foreldra mine kommer hjem i morgen ;) Trenger oppmuntring hehe ;)

godteri.jpg

God bedring! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan oppmuntre en utslitt stakkar? Føler meg i hvertfall som en stakkar... Sitter og drukner "sorgene" i sjokolade... Selv om jeg vet at det eneste jeg oppnår med det er å få skikkelig vondt i magen (tåler ikke sukker nemlig :rolleyes:) og dårlig samvittighet :S Cheer me up, please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan oppmuntre en utslitt stakkar? Føler meg i hvertfall som en stakkar... Sitter og drukner "sorgene" i sjokolade... Selv om jeg vet at det eneste jeg oppnår med det er å få skikkelig vondt i magen (tåler ikke sukker nemlig :rolleyes:) og dårlig samvittighet :S Cheer me up, please!

Blæh, jeg kan bare si at jeg er veldig sliten jeg og! Også ønsker jeg meg fortsatt snø! :/

Men for å prøve å oppmuntre deg litt, det er lov å skjemme seg bort når man synes synd på seg selv!

http://zarla.deviantart.com/art/Cheer-Up-8204297 Der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg kan bare si at jeg er veldig sliten jeg og! Også ønsker jeg meg fortsatt snø! :/

Men for å prøve å oppmuntre deg litt, det er lov å skjemme seg bort når man synes synd på seg selv!

http://zarla.deviantart.com/art/Cheer-Up-8204297 Der! ;)

Tusen takk ;) Den hjalp! Ganske beskrivende, egentlig *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en koselig helg, og har fått pyntet en del til advent. Og selvfølgelig var dyrene med på det! ;)

Pus var snar å finne seg en tom kasse som han kunne få ligge i. (han berre elsker det)

IMG_1341.jpg

IMG_1339.jpg

IMG_1336.jpg

IMG_1324.jpg

Alexis måtte bort å sjekke kva han gjorde der...

IMG_1343.jpg

IMG_1344.jpg

Her er dei begge to midt i mellom kasser og div. pynt.

IMG_1346.jpg

IMG_1350.jpg

Deler opp i to innlegg pga mange bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slutt sovna pus i kassen, og vi bar kassen med pus i bort til stolen hans... (nei, han er ikke bortskjemt ;) )

IMG_1351.jpg

IMG_1353.jpg

IMG_1356.jpg

Vi fikk så pynte videre, og her er litt av hvordan det blei her.

IMG_1357.jpg

IMG_1358.jpg

IMG_1362.jpg

Og selfølgelig kom nissen min frem. ;)

IMG_1373.jpg

Skal legge ut mer bilder etterhvert, har fått opp masse lys ute og, men har ikke tatt bilder av det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger oppmuntring ;) Jeg er lei av slaps og skitne bikkjer som tar tmer å vaske, jeg er lei av å ha mange rundt meg og ingen klarer å samarbeide eller kommunisere, jeg er lei av å være lei av alt, jeg er lei at jeg fyller år snart nå alene, jeg er lei at jeg skal feire jul alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...