Gå til innhold
Hundesonen.no

Bikkjekaldt i Rakkestad - noen som kjenner hunden?


Lemen

Recommended Posts

Ja, det er lov å håpe på at noen kjenner den igjen. Men hvis jeg var disse folkene som vet om denne hunden, så ville jeg lagt ut en kurv med ulltepper o.l. I det minste, så kan en jo håpe at hunden vil koble lukten av denne til menneskene som forsøker å hjelpe den. Og kanskje de da kan få lokket den til seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et annet sted at eieren til denne hunden sannsynligvis er lokalisert, og at de nå skal prøve å fange den inn. Dessverre har hunden blitt livredd for mennesker mens den har vært ute, så vi får bare krysse fingrene for at eier får fanget den i samarbeid med hundens beste hundekompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar faktisk ikke mange timene før en hund som har stukket av, blir redd mennesker, hvis den har streifet rundt omkring alene.. Hørte det en gang, og reagerte på at det var snakk om timer, og ikke dager. Men antar at sånt også kommer an på hundens gemytt i utgangspunktet. Poenget er vel at de raskt blir "ville", og urinstinkter som å holde seg unna fare (dvs fremmede msk) våkner raskt.

Håper de klarer å fange den, sånn at den ikke fryser ihjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hundeeieren virkelig mistet 13 hunder fra tidligere??! Nå skal ikke jeg sette meg på min høye hest eller noe, men seriøst... er ikke det litt vel mange?

Jeg har tenkt litt siden igår og funnet ut at da vi ikke vet noe om eier, hvor gammel vedkommende er, i hvilket omfang han har hatt hundehold, så overser vi min tidligere "bekymring". Det er irrelevant i forhold til selve problemet her, som jo er bekymringen for "flekken".

utover dette, så håper jeg virkelig at hunden kommer til rette slik at han kan komme seg til veterinær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...