Gå til innhold
Hundesonen.no

"Bjeffing - språket som høres"


C.J

Recommended Posts

jeg har lest den 25. desember! :icon_fun:
Hva? Du får den til jul også har du lest den ferdig dagen etter? :icon_redface: Vel, jeg bruker sikkert ikke stort mer tid selv, det er utrolig interessant med hundeadferd/språk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken er bestilt.. Har utviklet en slags hundebok fetisj, synes det kan være greit å ha i bokhyllen :icon_redface:

Ser det interessant ut så leser jeg dem gjerne (og aller helst eier dem). Bestilte Rugaas boken og den om rasekunnskap på canis. Samt en om klikkertrening. Hehe pengene flyr.

i228742548_79245_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tror du de seller den i vanlige bokbutikker? :lol: ... Har bare rasebøker hjemme :S ... Hadde væt gøy å lest ei bok med oppdragelse, eller hvorfor hunden gjør som den gjør eller noe.. Noen som har noen tips på bra hundebøker :P:icon_redface:
Vet faktisk ikke om den selges i vanlige bokforhandlere, men den burde jo så absolutt det. På talefot med hunden - Hundens dempende signaler av Turid Rugaas er virkelig interessant. Ikke skyt hunden av Karen Pryor har jeg begynt å lese, den skal også være veldig bra.

Boken er bestilt.. Har utviklet en slags hundebok fetisj, synes det kan være greit å ha i bokhyllen :P

Ser det interessant ut så leser jeg dem gjerne (og aller helst eier dem). Bestilte Rugaas boken og den om rasekunnskap på canis. Samt en om klikkertrening. Hehe pengene flyr.

Hehe, vet hvordan det er når du bare må kjøpe en ting til, og en ting til..Var det Klikkertrening for din hund du bestilte? Den er i allefall kjempegod!

hva handler boken om? :P
*klippet fra canis, vet ikke om det er lov å linke..?*

Med denne boken om bjeffing gir Turid Rugaas oss på nytt innblikk i den fantastiske hundeverden, og åpner øynene våre på ny.

Lyden av bjeffing går folk på nervene.

* Hva er egentlig bjeffing?

* Hva kan vi gjøre med det?

* Hva bør vi ikke gjøre?

Våre egne overreaksjoner skjer fordi vi ikke forstår hva bjeffingen kommer av, og på grunn av manglende kunnskaper.

Les boken og få en dypere forståelse, bredere kunnskap og større respekt for hundens lydspråk.

"Bjeffing er tross alt en naturlig uttrykksmåte for hunder, en del av deres språk. Ingen tenker noen gang på å skulle trene vekk eller straffe bort mjauing eller vrinsking - men det er mange som mener at hunder ikke har lov til å verken bjeffe eller knurre." Turid Rugaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har boken "klikkertrening for din hund" og synes denne er morsom og grei å lese.

Kunne tenke meg den derre boka som Showtime nevnte, "Bjeffeing- språket som høres" ettersom jeg har ganske høylytte hunder til tider.

"Hundens dempede signaler" skulle jeg ha lest først :icon_redface:

Er så masse jeg ønsker meg til jul i år! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet hvordan det er når du bare må kjøpe en ting til, og en ting til..Var det Klikkertrening for din hund du bestilte? Den er i allefall kjempegod!

Jeg har klikkertrening for din hund fra før, nå kjøpte jeg klikkerglede boken den med spørsmål og svar. Kan tenke meg at det er ett godt oppslagsverk når man er litt forvirret :rolleyes: Kjøpte den i samme slengen (kjøpte inn julegaver) da jeg fikk med meg at den var på 40% så da fikk jo jeg følelsen av penger spart. Godt salgstriks canis har begynt med med dagens og ukens produkter. Bør beskytte bankkortet i tiden fremover.

Hundetriks boken kan jeg også anbefale, masse morro triks, nå sitter Theo bamse nesten med en gang han ser godbitene komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...