Gå til innhold
Hundesonen.no

Aysha, Oscar og Zarina


-Vilde-

Recommended Posts

Ja jeg tenkte å lage en ny tråd jeg siden de gamle er delt og det blir så rotete :) så de gamle kan bare slettes.

Jeg er den heldige eier av 2 hunder, og farmors Schäfer som vi passer en hel del.

Aysha er den hyper gale bøllete Labrador/Golden blandingsen som vet at hun er det søteste på jord, og vet hvordan hun skal bruke det. Tigging er hennes spesialitet. Hun elsker ALT av mat og leker (hva er man halvt labbis for liksom), men mennesker hun ikke kjenner elsker hun i 3 sekunder før de ikke er så kule lenger. Derimot mennesker hun kjenner overfaller hun med Aysha utstråling og susser :icon_clapping:

Hun er min lille agilityklump, og en treningsnarkoman :thumbs:

Oscar er familiens nyeste tilskudd. Han er i skrivende stund 9 mnd og 7 dager. Oscar er labbis rett igjennom som innebærer at ALLE mennesker og dyr uansett form er hans store beundrer og han elsker dem! Han er, etter min mening, halvt kenguru. For etter at han lærte at det ikke var lov å hoppe på mennesker hopper han heller rett opp i lufta :D

Oscar er pappas hund, og pappa skal trene han i agility.

Zarina er min farmors overvektige, gigantiske, steriliserte, 11 år gamle Schäfer tispe. Hun har ikke vært overvektig før nå nylig etter at hun ble sterilisert pga. cyster på eggstokkene. Hun bor nå på Slemdal's slankecamp for hund dvs. her hjemme :o Zarina er en kosegris og en livsnyter som aldri sier nei til kos. Hun har et veldig pent smil som alle synes er skummelt på en svær Schäfer tispe...

Vedleggs funksjonen min funker ikke akkurat nå, men det er bilder på hjemmesiden: www.freewebs.com/labbene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ehm, jeg er helt komplett elendig til å huske slike tråder. Men her er en pitteliten oppdatering. Skal legge inn bildene fra den andre PCen senere i uka (det kommer aldri til å skje :))

EDIT: Uff, bildene kom jo ved siden av hverandre.... Bildene av Oscar krangler

post-2143-1202827073_thumb.jpg

post-2143-1202827091_thumb.jpg

post-2143-1202827104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vi har hatt fotoshoot i hagen, og jeg har endelig fått et Canon 400D. Så nå blir det nok MASSE bilder fra oss. Disse er fra igår...

Enjoy:

Aysha

AyshaOscarogblomster090508005-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508016-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508025-1.jpg

Oscar:

AyshaOscarogblomster090508029-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508033-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508040-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508047-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508055-1.jpg

AyshaOscarogblomster090508069-1.jpg

EDIT: Uups litt store. Skal se om jeg greier å fikse litt på størrelsen...

EDIT2: Sånn :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra igår, og noen fra Finnskogen NPHK's rasespesial (Berger des pyrenees PL og FR + Pyreneerhund.)

Vakre jenta mi :wub: :

IMG_0263.jpg

IMG_0265.jpg

IMG_0267.jpg

IMG_0278.jpg

IMG_0373.jpg

Lille Frosk:

IMG_0350.jpg

IMG_0363.jpg

Jeg prøvde å stille dem litt opp bare for moroskyld. Det ble ikke særlig bra, men de sto ihvertfall :lol:

IMG_0381.jpg

IMG_0383.jpg

Også tilslutt nydelige Hob-Nobs Pomme:

IMG_0510.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...