Alaskajenta Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 Smirnoff værde's snilleste hund:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 såå søt hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 fin hund med fine tegninger og farger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 Nydelig Hvor gammel er den? Brukes den til noe spesielt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 24. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Nydelig Hvor gammel er den? Brukes den til noe spesielt ? Han e 1 år og 4 mnd. Han brukes til trekk men er en topp familie hund:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Søt den var . Kult navn da Smirnoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Søt den var . Kult navn da Smirnoff Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Er han "lillehammer husky" ? Minner sykt om de onkelen til veninna mi dretter opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 25. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Er han "lillehammer husky" ? Minner sykt om de onkelen til veninna mi dretter opp ! Han er fra team trash på røros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 5. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2007 Søte "lille" hund'n min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 17. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Nå ska han selges Jeg har funnet ut at jeg har ikke tid og kapasitet til å ha han.. *Rettet dialekt, bruk bokmål eller nynorsk* Mod. Buhund-jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg er fremdeles imponert over den avgjørelsen jeg! Det var en flott avgjørelse var det, selv om det er kjempetrist at bamsen drar sin vei. Tenk på hvor mye bedre det blir for dere alle, han selv ikke minst (Og Beilis da, no more uventede puppies )! Vi får dra å besøke han en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 29. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Var til han og de nye eierne hans på julaften med en julegave til han.. Det så ut til at han hadde det veldig bra. Åpne julegave fikkhan også til uten problemer ^_^ Savner han veldig masse men vat han har det bra der han er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Huff noe så leit:( Men du gjorde sikkert en fornuftig avgjørelse.. De krever en del mosjon vil jeg tro. Det som er så trist med disse rasene, kjøperen vet ikke hvor mye de egentlig krever og de ender opp til omplassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaskajenta Skrevet 31. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 Huff noe så leit:( Men du gjorde sikkert en fornuftig avgjørelse.. De krever en del mosjon vil jeg tro. Det som er så trist med disse rasene, kjøperen vet ikke hvor mye de egentlig krever og de ender opp til omplassering. Jeg viste d når jeg kjøpte han, men han ble for sterk for meg. i tillegg så har jeg 2 andre AH'er og til slutt var det han som måtte dra . Savner han masse han er en herlig hund med herlig gemytt og masse energi. Han lever virkelig opp til den typen hund han er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar