Gå til innhold
Hundesonen.no

Slapp hund

starlight

Recommended Posts

Etter at bikkjedyret ble 1. år har hun blitt mye mer rolig i mange situasjoner, akkurat som om hun bestemte seg for å bli "voksen". Men de siste to dagene har hun liksom vært så merkbart roligere inne. Hun virker rett og slett stuptrøtt. Er kanskje feil å si at hun virker slapp også, for hun er med på å trene om jeg foreslår det, hun leker om jeg finner fram en leke, og hun springer og herjer som normalt ute. Trente agility i hagen i dag, og det var futt og fart fra ende til annen. Men inne legger hun seg fort til for å sove. Hun spretter fortsatt opp om vi reiser oss for å gå ned osv, men hun er altså roligere på en eller annen måte. Hun tisser i tillegg oftere enn før, ikke at hun maser om å ut å tisse, men om vi går ut så gjør hun det liksom. Hun spiser også normalt. Har vært litt varm på nesen i perioder, men det har hun lett for å bli. Det ser ut til at hun kanskje har litt "snørr" i nesa. Er det grunn til bekymring, eller ville dere sett det an noen dager? Har hun bare blitt roligere (jeg er ikke vant til en hund som sover så mye :P), er hun forkjøla eller kommer det en løpetid? Hun røyter også skikkelig nå..

Jeg er forresten også bare stuptrøtt om dagene, noe hesten også bærer preg av. Og flere i min omgangskrets sier de er det.. Fullmåne på vei.. Er det månefasene som spiller oss et puss? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Dro til dyrlege likevel i dag, med urinprøve og alt. Bare for å være sikker :icon_clapping:

Dyrlegen mente det meste stod bra til, men hun hadde litt feber og avføringen luktet fryktelig sterkt (Hun bæsjet seg til og meg ut på gulvet inne på venterommet, og det var helt bløtt). ISå han antok at det var magerelatert og at hun kanskje var kvalm i tillegg (hun spiste nemlig en del av et dynetrekk og et halvt gummistrikk forrige helg:P). tillegg måtte vi holde mulighetene åpne for at det kunne være noe hormonelt (løpetid osv, selv om han ikke så tegn enda). Så nå er det tube med zoolac igjen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...