marit S.P. Skrevet 22. November 2007 Rapporter Skrevet 22. November 2007 Hvor finner jeg en aktiv lydighets gjeng i Bergen! Lyst å trene sammen med noen og lurer på hvilken klubb i Bergen som er best å trene med? Er bare i klasse 1, men man må jo begynne et sted! Noen gode forslag?
mokken Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Hos Retrieverklubben på Varden trener de lp stort sett hver onsdag (fra kl 19) og noen mandager, variabelt oppmøte men stort sett en aktiv gjeng i alle klasser.
helle Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Hvor er Varden? Er det der i fyllingsdalen? Må man være medlem i retriverklubben? Er treningene organisert? Jeg leter også etter et klubb og trene fast med.. Har ikke helt bestemt meg for hvilken enda.. Tenker å begynne når Klasse1 kurset er ferdig. Det begynner i januar, og er på onsdager det også..
Labbalino Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Skrevet 31. Desember 2007 BSBK har vel også treninger på onsdager, på Myrbø.
Emilie Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Skrevet 31. Desember 2007 Hvor er Varden? Er det der i fyllingsdalen? Må man være medlem i retriverklubben? Er treningene organisert? Jeg leter også etter et klubb og trene fast med.. Har ikke helt bestemt meg for hvilken enda.. Tenker å begynne når Klasse1 kurset er ferdig. Det begynner i januar, og er på onsdager det også.. Varden er i Fyllingsdalen ja. Det er jo forskjellige klubber du kan melde deg inn i og trene med, f.eks.: Bergen selskaps- og brukshundklubb Sotra brukshundklubb Norsk schäferhund klub avd Bergen Retrieverklubben avd Bergen
helle Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Skrevet 31. Desember 2007 Okei, takk ^_^ Får ta å se litt på det, har enda ca 2 mnd å bestemme meg på.. Kurset mitt er ferdig i februar.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar