Guest Per Olav Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Fra en bekjent har jeg fått en mail om microchipping og kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Kan du i korthet fortelle hva det står? (nei jeg er virkelig ikke flink i engelsk, og får ikke med meg halvparten med vanskelige ord). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Edit: Jeg har såvidt skummet artikkelen selv og dersom ingen andre lager et resymé skal jeg prøve å få litt ledig tid i løpet av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Dersom ingen andre gjør det skal jeg prøve å få litt ledig tid i løpet av natta. Takk PO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 22. November 2007 Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 Fra en bekjent har jeg fått en mail om microchipping og kreft. Meget interessant artikkel og ikke minst betenkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar