Gå til innhold
Hundesonen.no

Beilis<3

Alaskajenta

Recommended Posts

Skrevet

Beilis er utehund men er ofte inne. Jeg syns det er viktig å la hundene være inne og lære hvordan man ska oppføre seg. Hun brukes i agility og begge huskyene mine er familiehunder på heltid og trekker rattkjelke (har ikke flere en 2 så er litt tungt å dra slede):icon_redface:

Skrevet
Beilis er utehund men er ofte inne. Jeg syns det er viktig å la hundene være inne og lære hvordan man ska oppføre seg. Hun brukes i agility og begge huskyene mine er familiehunder på heltid og trekker rattkjelke (har ikke flere en 2 så er litt tungt å dra slede):)
Alaska husky i AG - så kult! :icon_redface: Konkurrerer dere også? Veldig pen hund!
Skrevet
Alaska husky i AG - så kult! :icon_redface: Konkurrerer dere også? Veldig pen hund!

Vi konkurerer ikke enda værtfall.. hun er bare 1 1/2 år. har lært henne de fleste øvelsene men hun syns det er litt skummelt å hoppe gjennom et hjul. Men elsker og hoppe hinder og gå gjennom tunnelen. Møne er også veldig morsomt.

Skrevet
Så utrolig pen hun er :blink: Hvor lenge siden er det hun fikk valper? Heeelt skjønne:)

Valpene ble født 09.07.2007

Den siste ble solgt for en stund siden. veldig fine og lojale hunder. enkel og trene

Skrevet
Ikke sånn for å være slem eller noe.

Er hun ikke for ung til å ha planlagte valper eller var det et uhell?

Det var et uhell. absolutt ikke meningen:)

Skrevet

Hun var vel ikke så ung? Men er vel gjerne anderledes med store hunder enn små. Men hos Dvergpinscher er det mange som får valper i 15 mnd alder, altså blir paret 15 mnd gammel..

Skrevet
Hun var vel ikke så ung? Men er vel gjerne anderledes med store hunder enn små. Men hos Dvergpinscher er det mange som får valper i 15 mnd alder, altså blir paret 15 mnd gammel..

hun var 13mnd når hun fikk valpene

• 2 weeks later...
Skrevet

Små hunder er utviklet i mye yngre alder enn større hunder.

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...