Karine Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Er det noen NKKU-medlemmer her som skal delta på hundekunnskapstesten som skal holdes på lørdag i Vikingskipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Har det vært landsdelsfinaler? For i så fall ville jo jeg gjerne vært med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 det er ikke landsdelsfinaler i år, alle NKKU-medlemmer kan delta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Ok, men da vil jeg være med! Skal vi sitte i garderobe i år også? Og trenger jeg å sende mer påmelding enn å la deg vite at jeg vil være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Vi satser på å slippe garderobe i år Men hvem vet?? hihi...Det er oppmøte 9.45 ved NKK standen på lørdag for de som vil være med, men jeg vil gjerne ha en mail så jeg vet hvor mange utskrifter jeg skal ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Ehm, kan noen fortelle meg hva det går ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Det kan hende jeg kan være med, om det ikke krasjer med dagsprogrammet vel og merke Er ikke jeg egentlig for stor til å være med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Trenger man å ha bestått alle testene på nkk`s sider for å delta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Det kan hende jeg kan være med, om det ikke krasjer med dagsprogrammet vel og merke Er ikke jeg egentlig for stor til å være med nå? Har du plutselig blitt over 25 nå? Ehm, kan noen fortelle meg hva det går ut på? Man svarer skriftelig på en rekke spørsmål om hund og hundehold, og den som får flest poeng er NKKU mester i hundekunnsap :-) Trenger man å ha bestått alle testene på nkk`s sider for å delta? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Jeg er 35, visste du ikke det? Fnis. Da har jeg egentlig ingen unnskyldning for ikke å ta testen! Er det god nok unnskyldning at jeg har glemt til og med hvor mange tenner en hund har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 21. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 Jeg er 35, visste du ikke det? Fnis. Da har jeg egentlig ingen unnskyldning for ikke å ta testen! Er det god nok unnskyldning at jeg har glemt til og med hvor mange tenner en hund har? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. November 2007 Rapporter Share Skrevet 21. November 2007 42 tenner! Jeg vil gjerne være med. skal jeg sende deg en pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 22. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2007 42 tenner! Jeg vil gjerne være med. skal jeg sende deg en pm? Send gjerne en mail, så får jeg alle påmeldingene på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar