Marianne Skrevet 22. August 2005 Rapporter Skrevet 22. August 2005 Her er noen bilder av Cesar, kjæresten til Tequila! Her leker han m Sara, en Münstelender! Er det rart Tequila er forelsket...? Siter
potetrykk Skrevet 8. November 2007 Rapporter Skrevet 8. November 2007 Her er Jack Russell Terrieren vår Idefix. Verdens fineste, såklart Siter
Meadow Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Skrevet 19. Mars 2008 Venninna mi har en jack russell som venter valper=) Her er bilde av henne=D Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Småsnakk, kommentarer og spørsmål som ikke direkete har noe med rasen å gjøre er ikke lov i raseleksikonet. Det kan dere bruke min hund til. Raseleksikonet skal fungere som et oppslagsverk med bilder og info om rasene. Skal du poste et bilde da lager du en topic for hvilken rase du skal sette inn et bilde på. Feks har du en Labrador da skal din topic hete "Labrador". Og alle andre som har labrador skal legge sine bilder inn under der også. Så kan folk selv velge hvilke raser de vil inn og se bilder av. Det er ikke lov å kommentere bildene i raseleksikonet. Har man kommentarer kan man sende en PM. Siter
Iago Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Skrevet 24. Juli 2008 Valpen min :-D 9 uker! Marianne: Jeg ser ikke bildene dine! Siter
Elise O Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 La merke til nå at han poserer alltid med hodet den veien. Hehe Siter
minimoo Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 Milo, 1 år gammel Her går det mest i hobby-lydighet og spor, så skal vi prøve oss på agility senere. Siter
SiriogDiego Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 Er det mye lyd i JRT? De jeg har vært borti har det vært lite lyd i. Diego kan bjeffe litt på trening hvis han er veldig giret, men ellers er det svært sjeldent han bjeffer. Siter
Rikke Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Her kommer bilde av min brune Jack Russell Terrier, Nora: ca 4 uker (den som er helt brun) ca 10 uker snart 4 mnd hun er i dag litt over 5mnd, men har desverre ingen bilder av henne her og nå Siter
Recommended Posts