Gå til innhold
Hundesonen.no

strikke genser til hund

ingerlise

Recommended Posts

Skrevet

Måtte bare vise frem Theos knall nye genser. Bestemoren til min samboer har strikka :icon_redface:

Min anbefaling, finn noen som kan strikke, er nok det billigste alternativet :icon_fun:

Bilde011.jpg

i228742548_79245_7.jpg

Skrevet

Søt genser :) . Synd jeg ikke har korthåret hund nå :icon_redface::rolleyes:

Neida.. Bare tøyser. Er egentlig litt i mot klær på hunder da .. Men skal ikke gå nermere innpå det.. Klær som brukes fordi hunden fryser er greit nok (så lenge dem er behagelige for hunden). Men er i mot at folk kler hunder for at det er søtt <_<

Skrevet

Det må jeg si meg enig i, jeg har jo en liten pelsdott som ikke fryser sånn helt uten videre og har vært veldig bestemt på at klær blir litt ekstremt. Men må innrømme jeg synes det var utrolig morro (kommer ikke til å kle på han fordi da). Men når sprengkulden kommer og vi skal ut uten altfor mye aktivitet. Og det som er fint med å få noen til å strikke for seg er jo at man bruker målene på sin egen hund. Den skal jo passe og ikke være ubehagelig på noen måte.

Hehe tror d tørna for meg for inne på felleskjøpet idag kjøpte jeg ett dekken også, hehe det var regntett så det er det jeg bruker som unnskyldning nå:varmt og tørt er jo bra. Men støtter tanken din labbetussgutt ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...