Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

*dobbelposte*

Dessuten vår alles kjære HeliX; du deltar jo nesten bare i denne diskusjonen på sonen :lol:

Nja, nå føler jeg da vitterlig litt for å beskytte HeliX' gode navn og rykte her.. Mener at han faktisk har lagt inn et eller to innlegg på "akkurat nå"? Jo, mener at det stemmer..

Når det er sagt.. HeliX, er du også flink til å treffe knappen når den korrekte musikken spiller? En slags gullfiskversjon av "stolleken". Så kan du få god belønning hver gang du treffer riktig.. Hm, belønning.. hva driver deg? Hva er den ultimate forsterker? Dette må jeg få greie på slik at treningen kan starte umiddelbart uten kjedelige tilbakesteg.... Noe annet ville jo være lite tilfredstillende...

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Nja, nå føler jeg da vitterlig litt for å beskytte HeliX' gode navn og rykte her.. Mener at han faktisk har lagt inn et eller to innlegg på "akkurat nå"? Jo, mener at det stemmer..

Når det er sagt.. HeliX, er du også flink til å treffe knappen når den korrekte musikken spiller? En slags gullfiskversjon av "stolleken". Så kan du få god belønning hver gang du treffer riktig.. Hm, belønning.. hva driver deg? Hva er den ultimate forsterker? Dette må jeg få greie på slik at treningen kan starte umiddelbart uten kjedelige tilbakesteg.... Noe annet ville jo være lite tilfredstillende...

:blink:

Haha, altså, hvor skal jeg begynne?

"treffe knappen"? Du vet at det fins mindreårige på dette forumet? :P Belønning hver gang man treffer denne knappen? Hva driver deg? *ler så jeg rister* :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten vår alles kjære HeliX; du deltar jo nesten bare i denne diskusjonen på sonen :P

Hehemm - og hvem av oss to har flest innlegg i "telleverket" vårt da unge frøken? :tongue:

(Dessuten får jeg kjapt kritikk om jeg ikke skriver noe her, da blir det kjeft å få om jeg har forlatt dere)

Nja, nå føler jeg da vitterlig litt for å beskytte HeliX' gode navn og rykte her.. Mener at han faktisk har lagt inn et eller to innlegg på "akkurat nå"? Jo, mener at det stemmer..

Når det er sagt.. HeliX, er du også flink til å treffe knappen når den korrekte musikken spiller? En slags gullfiskversjon av "stolleken". Så kan du få god belønning hver gang du treffer riktig.. Hm, belønning.. hva driver deg? Hva er den ultimate forsterker? Dette må jeg få greie på slik at treningen kan starte umiddelbart uten kjedelige tilbakesteg.... Noe annet ville jo være lite tilfredstillende...

Først - takk for støtten, har faktisk i flere tråder også, let og du vil finne - er det ikke det de gamle eventyrbøkene sier? ^_^

Dernest: Joda, tror jeg er ganske god på det du kaller "stolleken" - om jeg forstår deg rett. Hva som er den ultimate forsterker for meg tror jeg nesten ikke vi setter på trykk her i all offentlighet :blink:

(Edit: Men en liten advarsel: I en sånn hundepersonlighetstest fikk jeg nærmest på at jeg var belgier, fuglhund og BC - Så det kan bli krevende trening, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Først - takk for støtten, har faktisk i flere tråder også, let og du vil finne - er det ikke det de gamle eventyrbøkene sier? ^_^

Dernest: Joda, tror jeg er ganske god på det du kaller "stolleken" - om jeg forstår deg rett. Hva som er den ultimate forsterker for meg tror jeg nesten ikke vi setter på trykk her i all offentlighet :blink:

(Edit: Men en liten advarsel: I en sånn hundepersonlighetstest fikk jeg nærmest på at jeg var belgier, fuglhund og BC - Så det kan bli krevende trening, hehe)

Belger, fuglehund og BC? Tja, fuglisen er vel det eneste "negative" i denne settingen da de er så fryktelig vimsete og slettes ikke har mer enn en ert å tenke med. De to andre, de er iaf meget førerorientert hvis de shapes korrekt :P

Ingen oppgave er umulig hvis man har den rette motivasjonen, vettu *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehemm - og hvem av oss to har flest innlegg i "telleverket" vårt da unge frøken? :tongue:

(Dessuten får jeg kjapt kritikk om jeg ikke skriver noe her, da blir det kjeft å få om jeg har forlatt dere)

Først - takk for støtten, har faktisk i flere tråder også, let og du vil finne - er det ikke det de gamle eventyrbøkene sier? ^_^

Dernest: Joda, tror jeg er ganske god på det du kaller "stolleken" - om jeg forstår deg rett. Hva som er den ultimate forsterker for meg tror jeg nesten ikke vi setter på trykk her i all offentlighet :blink:

(Edit: Men en liten advarsel: I en sånn hundepersonlighetstest fikk jeg nærmest på at jeg var belgier, fuglhund og BC - Så det kan bli krevende trening, hehe)

Hehe, greit du har flere. Men slaget er ikke tapt ennå :P Og bare til opplysning; jeg er ikke ung. Føler meg gammel.

Belger, fuglehund og BC? Tja, fuglisen er vel det eneste "negative" i denne settingen da de er så fryktelig vimsete og slettes ikke har mer enn en ert å tenke med. De to andre, de er iaf meget førerorientert hvis de shapes korrekt :P

Ingen oppgave er umulig hvis man har den rette motivasjonen, vettu *ler*

Haha, fritt for å ikke være fuglhund! Ikke noe vondt ment om rasen, men jeg er veldig enig i din beskrivelse :P Hvor kan man finne en sånn test forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fritt for å ikke være fuglhund! Ikke noe vondt ment om rasen, men jeg er veldig enig i din beskrivelse :blink: Hvor kan man finne en sånn test forresten?

Rasen? vi snakker da vitterlig om en hel gruppe hunder.. Men de er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen, derfor vi får så god kontroll på drifter og instinkter i dem. Kan da være praktisk å ha kontroll på den biten av atferden til mannfolka også?

Ellers er jeg spent på hva denne tråden kan føre med seg av par, følger spent utviklingen.

Om jeg skal bytte ut mitt mannebein er det høye krav. Så tror jeg blir hos min litt til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kunne jeg tenkt meg en kjæreste altså.. Er egentlig innmari ålreit å være singel, men blir så fryktelig kjipt de kveldene man virkelig ønsker seg en god armkrok!

Ja, det er noe i det! Men, slikt må jo forsåvidt planlegges på forhånd. Men om de stundene man ønsker en armkrok er ønsket nok til at man dermed skal inn i et forhold, det er jeg enda litt usikker på :P

Rasen? vi snakker da vitterlig om en hel gruppe hunder.. Men de er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen, derfor vi får så god kontroll på drifter og instinkter i dem. Kan da være praktisk å ha kontroll på den biten av atferden til mannfolka også?

Ellers er jeg spent på hva denne tråden kan føre med seg av par, følger spent utviklingen.

Om jeg skal bytte ut mitt mannebein er det høye krav. Så tror jeg blir hos min litt til:)

Jo, helt klart viktig å holde kontroll på den biten av mannen også. Imidlertid, så er jo fuglisene såpass vimsete, så det spørs om man orker å innlate seg med dem. Men, HeliX sin fuglis mentalitet var jo bare en av tre, så der er enda håp :blink:

Når det gjelder par, så lurer jeg fælt... Det er jo faktisk bare Helix som har meldt sin ankomst til tråden, om han faktisk er singel vites ikke... men vi får jo håpe det da, noe annet ville igrunnen være kjipt for den som, tja... er utenfor sonen?

Slik som mengden av utvalget her tilsier, så ville jeg anbefale deg å holde på ham du har. Uansett, denne tråden er jo absolutt IKKE ment til å splitte opp par!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasen? vi snakker da vitterlig om en hel gruppe hunder.. Men de er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen, derfor vi får så god kontroll på drifter og instinkter i dem. Kan da være praktisk å ha kontroll på den biten av atferden til mannfolka også?

Ellers er jeg spent på hva denne tråden kan føre med seg av par, følger spent utviklingen.

Om jeg skal bytte ut mitt mannebein er det høye krav. Så tror jeg blir hos min litt til:)

RasenE, fornøyd? :P Er ikke alltid jeg tenker mens jeg skriver :blink:

Ja, det er noe i det! Men, slikt må jo forsåvidt planlegges på forhånd. Men om de stundene man ønsker en armkrok er ønsket nok til at man dermed skal inn i et forhold, det er jeg enda litt usikker på :P

Jo, helt klart viktig å holde kontroll på den biten av mannen også. Imidlertid, så er jo fuglisene såpass vimsete, så det spørs om man orker å innlate seg med dem. Men, HeliX sin fuglis mentalitet var jo bare en av tre, så der er enda håp :P

Når det gjelder par, så lurer jeg fælt... Det er jo faktisk bare Helix som har meldt sin ankomst til tråden, om han faktisk er singel vites ikke... men vi får jo håpe det da, noe annet ville igrunnen være kjipt for den som, tja... er utenfor sonen?

Slik som mengden av utvalget her tilsier, så ville jeg anbefale deg å holde på ham du har. Uansett, denne tråden er jo absolutt IKKE ment til å splitte opp par!

Tilgangen på armkrok er jo tilstede, men jeg vet ikke om jeg vil ha den armkroken. Og den armkroken jeg vil ha er ikke tilgjengelig..Sukk, hvordan går det med gjesterommet, HeliX? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe i det! Men, slikt må jo forsåvidt planlegges på forhånd. Men om de stundene man ønsker en armkrok er ønsket nok til at man dermed skal inn i et forhold, det er jeg enda litt usikker på :P

Jo, helt klart viktig å holde kontroll på den biten av mannen også. Imidlertid, så er jo fuglisene såpass vimsete, så det spørs om man orker å innlate seg med dem. Men, HeliX sin fuglis mentalitet var jo bare en av tre, så der er enda håp :blink:

Når det gjelder par, så lurer jeg fælt... Det er jo faktisk bare Helix som har meldt sin ankomst til tråden, om han faktisk er singel vites ikke... men vi får jo håpe det da, noe annet ville igrunnen være kjipt for den som, tja... er utenfor sonen?

Hehe, ang fuglis: var vorsteh som kom opp da, og det er vel ikke den "mildeste" fuglisen man finner. Belgier og bc er vel førerorientert, men krever også mye aktivisering vettu :P

Og angående singel - nei - det har jeg tidligere gjort veldig klart at jeg ikke er - ikke i nærheten engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ang fuglis: var vorsteh som kom opp da, og det er vel ikke den "mildeste" fuglisen man finner. Belgier og bc er vel førerorientert, men krever også mye aktivisering vettu :blink:

Og angående singel - nei - det har jeg tidligere gjort veldig klart at jeg ikke er - ikke i nærheten engang.

Aktivisering skulle aldri by på noe problem, lille du. Men at du ikke er singel, det er en større bøyg serru!

Søren, der gikk luften ut av den ballongen *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey, jeg er ikke singel lengre banana

Wee! Gratulerer! Håper den utvalgte vet å oppføre seg, slik at du får det meeeeget bra. Dvs, skulle h*n ikke oppføre seg, så gir du bare oss et lite tips, så kommer vi styrtene!

Jeg får si det Lotta har som Medlemstittel; "Det er ikke lys i enden av tunellen, det kommer et tog..." :glare:

*ler* Lotta kan virkelig få sagt det, selv når hun ikke har sagt det :P

Nei, er det ikke det som er problemet? Alle mannfolka har jo forlatt oss :P

Gratulerer :P Fint at det ordner seg for noen :P

Uuuh, den hørtes en smuuule bitter ut, *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Gratulerer! Håper den utvalgte vet å oppføre seg, slik at du får det meeeeget bra. Dvs, skulle h*n ikke oppføre seg, så gir du bare oss et lite tips, så kommer vi styrtene!

*ler* Lotta kan virkelig få sagt det, selv når hun ikke har sagt det :P

Uuuh, den hørtes en smuuule bitter ut, *ler*

haha, den var faktisk ikke ment bitter. Bitter er man ikke.. Kjærligheten er bare ikke eksisterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Gratulerer! Håper den utvalgte vet å oppføre seg, slik at du får det meeeeget bra. Dvs, skulle h*n ikke oppføre seg, så gir du bare oss et lite tips, så kommer vi styrtene!

Hoho, så kjekt å vite! Da vet jeg hvem jeg skal tilkalle dersom det trengs å få skikk på han! Selv om jeg ikke håper det blir nødvendig :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...